Hata

167 13 56
                                    

Ben taş kesilmiştim,beni öpmesini bırakın.
Evet beni öpmesinden etkilendim ama söylediği
sözler kadar değil.Arda çok sürmeden beni bırakıp
yanımdan uzaklaşmıştı,bende olayın şokuyla kilidi kapıya koydum.Ben kilidi çevirirken Arda'nın arabayı çalıştırma sesi gelmişti,sesinin gelmesiyle birlikte bende evin içine girmiştim.

Mutfağa doğru gidip,buzdolabı'nı açtım.İçinden bir şişe soğuk su çıkarıp,bardağa doldurduktan sonra içtim.Sıkıntılı bir şekilde nefes alıp verdikten sonra düşünmeys başladım,ayyyy ben bu adamdan nasıl bu kadar çok çabuk etkilendim.
Aslında hayır çabuk etkilenmedim,etkisine kapılmamın nedeni beni bırkamıyor olmasıydı.Ben her ne kadar ondan uzaklaşmaya çalışırken oysa tam tersine hareket ediyordu.
Ve sonuç AŞIK OLDUM!

Daha fazla düşünmeden elimdeki bardağı dezgahın üstüne koyup merdivenlere doğru yöneldim.Odama gelmiştim,uyumadan önce bir duş almak istiyordum.Bu yüzden dolaptan siyah uzun pijamalarımı çıkardım,sonrasında banyoya yöneldim.Kısa bir duş almıştım,yatağa geçmeden önce saçlarımı kuruttum.Saçlarım kuruduğuna göre yatağa geçebilirdim,yatağa geçip yorganı boğazımın üstüne kadar getirmiştim.

Nedense ergneler elimi belime götürüp Arda'nın koyduğu kısma getirdim,mutluydum.Evet mutluydum,daha fazla düşünmeden kendimi uykunun kollarına bıraktım.

******

Lanet olsun bu gürültüde,yatağımda uyuyorken dışarından şiddetli bir sesin gelmesiyle uyanmıştım.Yataktan hıçlıca kalkıp masanın üzrindeki telefonumu aldım ve saate baktım.Saat 04.32'iydi,umarım Merve kalkmamıştır.Hem bu ses nereden geldi,daha fazla düşünmeden dolaba doğru gittim.Dolabın kapısını açıp çekmece bölümünde olan silahımı aldım,kurşunlarını kontrol ettikten sonra tek elimle sıkıca tutup dolabın kapısını kapattım.

Evet bu ses bir köpeğin çıkaramayacağı kadar şiddetli bir sesti,ve buda demek oluyorki dünkü seste bir insana aitti.Ama kime,odamın ışığı kapalıydı ve tabikide birlerek kapalı tutuyorum.
Eğer gerçekten dışarıda biri varsa oda ışığımın yandığını görünce kaçabilir,bu yüzden dikkatli olmalıyım.Kurşunparımda tam olduğuna göre odamdan yavaş ve sessiz adımlarla çık alt kata inmek için merdivenlere yöneldim.

Düşmesem iyidir,evin tamamı karanlığa boğulmuş çünkü.Ben elimde silahımla merdivenlerden inerken karşımda birini görmemle karşımdaki kişinin bağırmasıyla benim irkilmem bir olmuştu.
Allah kahretmesin ben neden bu kadar irkildim,
bu çığlık sesinin çok geçmeden kime ait olduğunu anlamıştım.Evet Merve'ydi...

Açelya:Merve sussana!

Merve:Benim burada kalbime indi,sense sus diyorsun.

Açelya:Sesini alçat,dışardaki her kimse kaçabilir.

Merve:Bak sana demiştim,biri var diye ama inanan nerde.

Merve'yle konuşmamıza salonda devam etmeye başlamıştık.O da ne? Merve'nin elindekide ne.
Ben Merve'ye tuhaf tuhaf bakarken Merve telefonunun ışığını açıp salonu biraz aydınlatmıştı
Bense Merve'ye bakıp...

Açelya:Tava'mı o?

Merve'yse gülümseyerek...

Merve:Evet,tava.Hemde en ağırından.

Ellerimi saçlarıma görtürüp...

Açelya:Merve ciddimisin,elinde tavanın ne işi var.
Cidden dışarıdaki insanı bununla vurmayımı düşünüyorsun?

Merve:Pardon,evet neden olmasın.Bak eğer hoşnut değilsen,diğer silahını bana verebilirsin hayır demem yani.

Açelya:Sana nasıl verebilirim,ne ruhsatın var nede kullanmasını biliyorsun.

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin