Sevilmek

191 23 42
                                    

Kıyafetlerimi giymiştim,ama halada üşüyordum.
Bu yüzden çıkar çıkmaz tekrar yatağa yatmayı düşünüyordum.Başımdaki ağrı soğuk su sayesinde birazda olsa dinmişti,ama yinede hap içecektim.
Banyodan çıktığımda Arda'nın orman manzaralı penceremin önünde gördüm.Ama gömelği üzerinde değildi,kaloriferin üzerine sermişti.

Şuan üstü açıktı,kalbim deliler gibi atmaya başlamıştı,onu ilk kez böyle görüyordum.Daha fazla durmadan hemen arkamı döndüm.Ona dönmeden yatağıma geçip kapı tarafına doğru oturma pozisyonuna geçtim.

Sonuçta neden böyle yaptın diye sormayacağım,
sonuçta oda ıslanmıştı.Giyecek başka gömleğide yoktu.Gözlerim kapalı kendi kendime düşünürken alnımda sıcak bir el hissetmiştim.

Arda:Ateşin biraz öncekinden çok daha iyi ama tekrar yükselmeden,ilaç almalısın.

Arda'nın eli alnımdayken nedensizce düşünmeye başladım.Hayat süprizler'le doluydu,daha Arda'yı gördüğüm ilk günden bugüne kadar hayatımda bir çok şey değişti,acaba daha neler olacak.

Arda elini çektikten sonra bende gözlerimi açmıştım.Arda hemen karşımda ayakta duruyordu
gömelğini giymişti.Ben bu adamdan neden bu kadar etkileniyordum.Zaman geçtikçe ona dahada çok bağlandığımı hissediyorum,ben kendi kendime düşünürken Arda'nın beni izlediğini
farkettim,bende kendime gelip,boğazımı temizledikten sonra...

Açelya:Tamam alırım,o zaman.

Kızım adamı niye böyle dikizliyorsun!farketti işte.

Lafımı tamamladıktan sonra yatağımın baş ucunda duran çekmeceyi açıp ilaç kutusunu almıştım.Tam paketinden çıkaracaktımki Arda elimden almıştı,bense ona dönüp...

Açelya:Neden aldın?

Arda:Önce bir şeyler yemen gerek.

Açelya:Hayır gerekmiyor,aç değilim.

Lafımı tamamladıktan sonra elimi Arda'ya uzattım.

Arda:Açelya gecenin 2'si ve tokum diyorsun.Böyle içemene izin veremem.

Açelya:Arda ver işte,içip uyumak istiyorum.

Arda:Açelya içemezsin diyorum.Evde sana hazırlayabileceğim ne var?

Açelya:Noddle,hazır sandiviç ve Merve'nin geitrdiği hazır çorba var.

Arda:Açelya sen bunlarlamı besleniyorsun.

Açelya:Bak illaki bir şeyler yemelisin diyorsan bunlar var,ama eğer yok yapmam diyorsanda saygı duyarım.

Arda:Saygı duymana hiç gerek yok,hazır çorba hazırlayacağım.

Açelya:Şey,asıl sorun şuki ben hazır çorba yemem.
Hatta ağzımı bile sürmem.

Arda:İşte iyi haberse,bu gece yiyeceksin.

Açelya:Hayır,istemiyorum.

Arda:Açelya alt tarafı bir çorba,o kadar buyütmene gerek yok.

Açelya:Düşündümde şuan çok daha iyi hissediyo-
rum ilaca ihtiyacım yok.

Arda:Açelya,iyice çocuklaştın.Çorbayı hazırlamaya gidiyorum 5 dk'ya dönerim,döndüğümde umarım uyumamış olursun.

Arda lafını tamamladıktan sonra odadan çıkmıştı.
Ben o çorbayı asla içmem,ne yaparsa yapsın içmem.Yatağa uzanıp,düşünmeye başlamıştım,
gecenin bu saati ve Arda'yla bunları yaşıyorum.
Şaka gibi ama nedense hoşuma gidiyordu,benimle ilgilenmesi.Ya Arda yine hastalanma sebebimi sorarsa,aman kızım boşver ondan sıyrılırsın.

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin