Sonunda oturduğum semte gelmiştim,motorum için uygun bir park yeri aramaya başladım.Çok geçmeden bulmuştum,motorumu park ettikten sonra yavaşça eve doğru yürümeye başladım.
Bakalım Merve ne durumda?ben kazanacağıma eminimde hadi neyse.Çantamdan evin kilidini çıkardıktan sonra kapıyı açıp içeri girdim.Hayıııır olamaz!.Ne oldu diye sorarsanız,salonun tamamını güzel bir koku kaplamıştı.Buda demek oluyorki,Merve'mi kazandı?daha çok oyalanmadan hemen mutfağa doğru gitmeye başladım.Ve Merve hemen tezgah'ın yanında fırından çıkarttığı şekerpareleri kutuya diziyordu...
Açelya:Sen'mi yaptın
Merve'yse sinsi bir gülüş ve bakışla...
Merve:Evet Açelya'm ben yaptım,ne oldu sanki yüzün düştü.
Açelya:Senin yaptığına katiyen inanmıyorum!kessin bir yerden almışsındır.
Merve:Biliyorum inanmaman normal bir şey ama,bu sözlerin benim kalbimi çok derinden kırıyor.
Elini kalbine götürerek son cümlesini söylemişti.
Açelya:Kalbini kırıyormuş,geç bunları.Gerçeği söyle,nereden aldın?
Merve karşıma geçip...
Merve:Ben yaptım diyorum neden inanmıyorsun?
Açelya:Yemin et yoksa asla inanmam.
Merve:Yemin ederim ben yaptım.
Açelya:Peki,yapmasını nereden öğrendin?
Merve:Akıllım bir insan seninle iddiaya girmesi için deli olması gerekiyor,daha doğrusu sonucu bilmesi gerekir.Keskin Holding başvurumu kabul etmeden önce ben bir kaç ay pastanede çalıştım.
Zaten çalışmasam senle iddiaya girmem.Açelya:Tamam kabul ediyorum,öyleyse iddiayı sen kazandın.
Benim yüzüm düşerken Merve'yse zaver çığlıkları atıyordu.
Açelya:Ne bu sevinç!görende fetih yaptığını zanneder.
Merve:Merak etme,asıl fethi Furkan'ın kalbini kazandığımda yapacağım.Hem sen neden bu kadar geciktin?
Açelya:Akşam dönünce söylerim,uzun bir mesele.
Hadi gidelim geç kaldık zaten,bide üstümü değiştirerek vakit kaybedemem.Merve:Tamam bende hazırım zaten.Hem iddiayı kazandığıma göre sana yaptıracağım şeyi hayatın boyunca unutamayacaksın.
Allah'ım sen bana sabır ver,aslında benim ülke değiştirmem gerek tüm bu dertlerden kurtulmak için.Ama olmuyor hadi neyse.Merve'yle birlikte evden çıkmıştık,kapıyı kilitlemeyi tabikide unutmadım.Merve evin ziline basar basmas çok geçmeden Doğan açmıştı.
Doğan:Hoşgeldiniz.
Açelya:Hoşbulduk,kusura bakma geç kaldık.
Doğan:Hayır önemli değil,isterseniz koridoru takip edin bende birazdan gelirim.
Yalan yok,evin içini mis yemek kokuları kaplamıştı.Şuan Merve'yle salon kısmındaydık,
zaten yemek masasını burada kurmuşlardı.Çok geçmeden Doğan'ın annesi olduğunu düşündüğüm kadın güler yüzle...Şahıs:Hoşgeldiniz,ben Doğan'ın annesi Beril.
Açelya:Hoşbulduk,efendim.Ben Açelya
Merve:Hoşbulduk,bende Merve efendim.
Benle Merve'ye sarıldıktan sonra...
Beril:Lütfen ayakta durmayın,isterseniz masaya geçelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇLÜ OLAN KAZANSIN
ChickLitNefesini hissedebiliyordum,kalbim hızla atmaya başlamıştı.Kalp ritmim sanki sahadan kaçmış bir at gibi hızlı atıyordu.Allah kahretmesin bu nasıl bir benzetme,Allah'ım sen beni affet.Hem bu adam bir adım daha atarsa,bir kaç saniye içerisinde yüzüne i...