Seni Seviyorum

195 21 58
                                    

Evet,kessinlikle Furkan aralarında geçen şeyi biliyordur.Ama asıl sorun şuki nasıl öğreneceğim,
aslında çok düşünmeme gerek yok bir yolunu bulurum.Ben kendi kendime düşünürken odanın kapısı açılmıştı,gelen doktor'du,çok şükür sonunda geldi yoksa kavga çıkcağına emindim.
Doktor Merve'ye doğru giderken Emir'de bana doğru gelmişti...

Emir:Benim gitmem gerek,halledecek işlerim var.
Kusuruma bakmayın çok kalamadım.

Açelya:Hayır önemli değil,gelmene sevindim.

Evet sevindim dediğimde gözlerim Arda'yla buluşmuştu,gözlerinden biraz sinirlendiğini anlamıştım.Bu adam sinirlenecek kadar,neye takıldı?tamam neyse boşver.Evet Emir'in yaptğı harekete kızmıştım ama zahmet edip buraya kadar gelmesine'de gerçekten sevinmiştim.Ama aklıma takılan bir kısım var,ben Emir'in numarasını nasıl alacaktım.


Doğru ya Merve'de vardı,doktor gittikten sonra Emir'in numarasını alırım.Emir odadan çıkmıştı,
odada sadece ben Merve,Furkan ve Arda kalmıştık
bide Doktor vardı.Doktor kısa süre sonra gerekli tüm testleri yapmıştı,ve Merve'nin taburcu olabileceğini söylemişti.Doktor odadan çıktığında
bende Merve'ye doğru yönelmiştimki Arda karşıma geçmişti...


Arda:Emir'le tanışalı ne kadar oldu'da bu kadar samimi olmaya başladınız.

Açelya:Samimi'mi?,sen bunu samimi olarakmı tanımlıyorsun.

Emir'le konuşmamı apaçık kıskanmış.Sırf o sevmiyor,konuşmuyor diye benimde ondan uzak durmamı istiyor.Ama öyle olmayacak,herkesin kendi hayatı kendi kararları var.


Açelya:Bir,onunla konuşma şeklim gayet normaldi.İki,onunla veya istediğim kişiyle istediğim şekilde istediğim seviyede konuşurum.
Buna karışamazsın,karışma hakkında yok.

Arda:Öyleyse Savcı Hanım bende ondan uzak durmanı istediğimi söylüyorum,beni dinleyeceği-
nede eminim.

Evet uzun bir süreden sonra bana ilkkez Savcı Hanım diye hitap etti,buda işin ciddileştiğini gösteriyor.Ama şöyleki bi hatırlayalım en son bana bu cümleleri söylediğinde olmayan şey kalmamıştı,ve yinede onu dinlemeyeceğim.Buda benim son sözüm olsun.

Bense dalga geçer bir tonla...

Açelya:İşte bundan hiç şüphen olmasın,kessinlikle harfien yerine getireceğim.Sadece bekle ve gör.

Arda'ysa hafifçe gülümseyerek...

Arda:Zaten hiç şüphem yok,ben kartlarını açık oynayan biriyim.En iyi sen bilirsin.

Tam ağzının payını vermek için ağzımı açacaktım
ki birden öksürmeye başladım.Ben öksürürken Arda'ysa yan tarafında duran masanın hemen üzerinde su şişesinin kapağını açıp bana uzatmıştı.
Aslında ilk başta suyu alsammı,almasammı diye bir duraksadım.Daha fazla durmadan Arda'nın bana uzattığı şişeyi elinden alıp bir kaç yudum içmiştim.Ben suyun masaya geri bırakırken Merve gene işin içine etmişti...

Merve:Bak sana söylemiştim,o kadar.Beni hiç dinlemiyorsun.

Arda kuşkucu bakışlarla Merve'ye dönüp...

Arda:Ne söylemiştin.

Bense derin bir nefes alıp verdikten sonra...

Açelya:Birşey söylemedi,öylesine konuşuyor.

Arda:Açelya,ben Merve'ye sordum.Sana değil.

Bana sormamışmış,çokta umrumdaydı sanki.
Kessin Merve bu havada buz tükettiğimi söyleyecek.Benim buradan çıkmam gerek,hemde hemen.

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin