Elin Ağırmış

186 16 60
                                    

Şuan sanki kendimde değildim,sanki bir rüya'nın içindeydim.Anlam veremediğim ve uyanmak istemediğim bir rüyanın içindeydim.Beni sevdiğini söyledi,itiraf etmişti.Ben Arda'nın gözlerinin içinde kaybolmuştum,böyle bir adam sevgi nedir bilirmiydi?beni gerçekten seviyormuydu?ben kendi kendime düşünürken,Arda yavaşça yüzünü yüzüme doğru eğmeye başlamıştı.


Hayır daha fazla dayanamayacağım burdan hemen ayrılmalıydım.Duvarla Arda arasından çıkmak için tam hareket edecektimki Arda her iki kolunuda duvara yasladı,gene kapana kısıldım.
Bende son çare  kendimi duvara yaslayıp,derin bir nefes alıp vermiştim.Arda'ysa tekrardan yüzünü yüzüme doğru eğmeye başlamıştı,zaten gergin olmam yetmiyormuş gibi birde nefesini üzerimde hissediyordum.

Arda yüzüme tam yaklaşmıştı,önce gözlerimin içine bakarak...

Arda:Seni Seviyorum...

Anladık be adam!!!kalbim daha fazla dayanmaz.
Arda lafını tamamladıktan sonra gözleri dudak
larıma kaymıştı,bense o an gözlerimi kapatmıştım.
Hemen sonra Arda'nın yumuşak dudaklarını dudaklarımda hissetmiştim.Arda'nın dudakları hala dudaklarımdaydı,şuan çok streslendiğim için ellerimi yumruk yapıp sıkmaya başlamıştım.

Hayır onun aşkına karşılık veremezdim,yapama-
zdım.Benim için imkansızdı yeter artık kendime gelmeliyim!Kısa süre sonra Arda iki elinide belime yerleştirmişti,sonrasında ben hemen araya girip beni duvarla arasında hapseden Arda'yı son gücümle sertçe itip yüzüne yüzüne tokat attım.
Evet yanlış okumadınız tokat attım.

Açelya:Beni neden öptün!

Ben sinirli şekilde cevabımı beklerken eliyle yanağını tutan Arda'ya doğru bakıyordum.Kısa süre sonra Arda konuşmaya başlamıştı...

Arda:Elinin bu kadar ağır olduğunu bilmiyordum.

Açelya:İstediğim cevab bu değil,sana neden beni öptüğünü söylüyorum!

Arda'ysa ellerini cebine koymuş,sakin kalmaya çalışıyordu ama yapamadı...

Arda:Benden bir cevap beklediğini söylemiştin,
ve bende cevabımı verdim!.Sevdiğim kadını bir başka adamla,etrafında dolaşan orospu çocuklarıyla birlikte görmek İSTEMİYORUM.
Umarım anlatabilmişimdir!

Arda lafını tamamladıktan sonra bense hızlı bir şekilde koltukta duran çantamı alıp sinirle odadan ayrılmıştım.Telefonumdan Merve'yi arayıp nerede olduğunu sormuştum,otoparkta beni bekliyordu.
Daha fazla oyalanmadan asansöre binip otopark katına basmıştım,otopark katına indikten sonra Merve'yi arabanın önünde beklerken görmüştüm.


Çantamdan arabanın anahtarını çıkardıktan sonra kapılarını açtım.Ben sürücü koltuğuna geçtikten sonra Merve'de ön koltuğa geçip emniyet kemerini takmıştı.Tam arabayı çalıştıracakken birden Merve konuşmaya başlamıştı...

Merve:Neden bu kadar geçiktin?hem neden gergin görünüyorsun,bir şeymi oldu?

Bense endişe içinde beni izleyen Merve'ye döndüm.Ondan saklayacak hiç bir şeyim yok,en iyisi olan biteni söylemek.

Açelya:İtiraf etti.

Merve:Neyi itiraf etti?...yoksa!

Açelya:Evet,itiraf etmekle kalmadı hatta beni öptü,ilk defası olmuyorda ama ilk defa bu kadar uzun öptü.

Merve:NEEE ciddimisin,bu ilk defa değilmi!!!ay bana fenalık geliyor.Benim neden bunlardan haberim yok!

Açelya:Evet,çok ciddiyim.Hemde hiç olmadığım kadar.

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin