Karakter

59 6 0
                                    

Mekanın içine tekrardan girmiştim,girmemle dikkatsizliğim yüzünden birine çarpmam bir oldu.
Demir'e çarpmıştım,tesadüfün böylesinede...

Demir:Gene iyi bir başlangıç olmadı gibi.

Bense şaşkınlığımı gizleyerek...

Açelya:Senin burada ne işin var.

Demir:Sencede çok hızlı olmadınmı.Tamam,neyse
madem sordun cevaplıyayım o zaman.Küçük bir şirketi temsilen buradayım.

Açelya:Küçük bir şirketmi?hangi şirketmiş bu.

Demir:Yakında öğrenirsin,o zamana kadar biraz sabretmen gerekiyor.

Açelya:Benimle oyun oynama.


Demir'le konuşurken bir kadın tarafından izlenildiğimi farketmiştim,ama tanımıyordum.
Bakışlarımı kadından çevirerek...


Demir:Burada oyun oynayan tek kişi ben değilim,
senide çok iyi biliyorum.


Açelya:Ne demek istiyorsun.


Demir:Açelya hadi ama,burada salak kimse yok.
Seninde Keskin Holding'le anlaşmalı olduğunu biliyorum.


O nereden biliyor.


Açelya:Sen nereden biliyorsun.


Demir:Burada asıl bilmem değil,bilmemem saçma olurdu.


Açelya:Peki öyleyse benimde sana bir sorum var.


Demir:Sor,dinliyorum.


Açelya:Ankara'ya yeni geldin,ve görevinin ilk yılı olmasına rağmen gelir gelmez direkt şehirin en büyük Adliye'sine atandın.Ben bile görevimin ilk yılını küçük bir adliyede görev yaparak geçirdim,
senin hemen atanman dikkatimi çekti.Şu şirketin
küçük olduğuna eminmisin...


Gülümseyerek...


...Bana pek öyle gelmedide.


Demir gözlerini gözlerimden ayırmadan,
gülümseyerek...


Demir:Kabul ediyorum zeki bir kadınsın,ama dediğim gibi cevaplar için biraz beklemen gerek.
Hem meslektaşı olduğun birisini düşman olarak görmezsin değilmi.


Açelya:Bilmiyorum,çünkü bu işler mesleğe değil, karaktere bakıyor.


Demir:Neyseki benim karakter açısından bir sıkıntım yok.


Demir'in gözleri bi anlığına,beni izlediğini söylediğim kadının tarafına gitmişti.Benimde o tarafa bakmamla kadınla göz göze gelmiştim.
Kadın bana gülümsemişti bense düşünceli bir şekilde ona bakıyordum,kadının elini kaldırmasıylada...


Demir:Seninle daha uzun sohbet etmeyi çok isterdim,ama yapmam gereken işler var.Hem Arda Keskin'in radarına girmek istemem,nasıl bir adam olduğunu çok iyi biliyorum.Adliyede görüşürüz.


Demir lafını tamamlamasıyla tek gözünü kırpmıştı
sonrada yanımdan uzaklaşmıştı.Bu adamla işim var o kessin.Ben kendi kendime düşünürken Merve birden radarıma girmişti,ne radarı Allah aşkına,tövbestağfurullah.Merve'yi hemen kolundan tutup...


Açelya:Gidiyoruz.

Merve:İyide neden bu kadar erken.

Açelya:Merve saat geç oluyor zaten,hem daha ne yapacaksın burada.Artık üstüme yorgunluk çöküyor,ama tabi karar senin.Ya gelirsin ya da kendim giderim.


GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin