Yeni Sözler

31 4 4
                                    

Alarmın sesiyle gözlerimi yavaşça aralamaya başladım,gözlerimi tamamiyle açtıktan sonra gözlerimi pencereye yönelttim.Yağmur yağıyordu,
ve görüntüsü paha biçilemezdi.Daha fazla oyalanmadan yataktan doğrulup esnedim.Sonrada dolabıma yönelip...

***

Kısa bir duş almıştım,kıyafetlerimide giydikten sonra saçlarımı kurutmaya başladım.Bir süre sonra saçlarım kupkuruydu,saçlarımı kurtuttuktan sonrada düzleştirmeye başladım. Düzleştirme işlemide sonunda tamamlanmıştı saat şuan 08:45'ti.Hem nedense Annemin sesini özlemiştim,
bu yüzden sarjda duran telefonumu öncelikle sarjdan çıkardım sonrada üzerinde"Yaşama Sebebim"yazan yazıya bastım.Çok geçmeden annem açmıştı...

Açelya:Günaydın.

Annem o nur sesiyle...

Annem:Sanada günaydın kızım,hayırdır annenimi özledin.Aramazdın böyle.

Açelya:Ben seni hep özlüyorum anne, hem aramak için vaktim olmuyor.Onu bırakta sen iyimisin.

Annemin sesinde bir tuhaflık vardı,bilmiyorum ama içimde bir his böyle olduğunu söylüyordu.

Annem:Evet meraklı kızım iyiyim ben.Beni boşver sen nasılsın.

Açelya:Saol annem bende iyiyim.Hem kafedeki nasıl gidiyor.Kendini çok yormuyorsun değilmi.

Annem:Kızım iş iştir,tabiki biraz yoruluyorum.Ama Allah'a şükür hala ayaktayım,sonuçta kimin annesiyim. Annende senin gibi güçlü.

İstemsizce yüzümde bir gülümseme belirmişti.


Açelya:Peki öyleyse sen hep iyi ol. Allah'tan başkada bir şey istemiyorum.

Annem:Unutmadan,birde ben sana,bana para gönderme diye daha kaç defa söyleyeceğim.

Boy aynamın önüne geçip...

Açelya:Neden göndermeyecekmişim.Beni okutan sensin,her daim arkamda olan sensin,bazense olsa inadıma katlanan yine sensin...ama konu paraya gelince hakkım yok diyorsun.Sen olmasaydın ben buralara gelemezdim,hem sana göndermeyeceğimde kime göndereceğim.

Annem:Bir an Savcı olduğunu unuttum. Gelecek sefer seni kızdırmam.

Açelya:Öyle demedimki.

Annem:Tamam,tamam.Hem bak kızım çok şükür sen küçükken bende köşede bir şeyler biriktirdim,onlar bana yeter.

Açelya:Anne lütfen,bir daha böyle şeyler söylediğini duymayayım.Zamanında sen nasıl bana sırt çıktıysan,Allah' ın izniyle bende şuan sana sırt çıkacağım.

Lafımı tamamlamamla annem bir süre susmuştu...

Annem:Tamam,tamam.İnadını kıramayacağım,hem senin işlerin nasıl gidiyor.Merve nasıl?

Açelya: İşlerim biraz yorucu ama çok şükür güzel ilerliyor.Hem Merve'de gayet iyi,buraya ayak uydurmayı başardı.


Annem:Aferin size,peki yemek?hala dışarıdanmı yiyorsun yoksa.Bak Merve'yide alıştırma,sonra annesine laf anlatamam.

Açelya:Sen merak etme,MaşAllah Merve'nin eli baya bi maharetli çıktı. Hem güzel yemek yapıyor,hemde tatlı yapıyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin