Teklif

162 16 50
                                    

Derin bir nefes aldıktan sonra kapı kolunu indirip
kapıyı açtım.Benim ofise adım atmamla Furkan'da hemen arakamdan gelip kapıyı kapatmıştı,bense vakit kaybetmeden ofisin içine göz gezdirmeye başlamıştım bile.Cidden ofisi çok güzeldi,hem ferahtı hemde güzel kapalı tonlarla dekore edilmiştı.Kısacası çok güzel,ben ofisi incelerken arkamdan Furkan'nın sesi gelmişti...


Furkan:Bir şeyler içermisin.

Açelya:Hayır,teşekkürler.

Benim lafımı tamamlamamla birlikte Furkan'nın telefonu çalmıştı,Furkan'sa vakit kaybetmeden telefonu açmıştı.Bir kaç dk geçen telefon konuşmasından sonra telefonu kapatıp bana dönmüştü...

Furkan:Açelya,kusuruma bakma işim çıktı.Arda birazdan gelir zaten istersen ayakta bekleme.


Açelya:Hayır önemli değil,ilgilendiğin için teşekkürler.


Ben lafımı tamamladıktan sonra Furkan ofisten çıkmıştı,acaba onu arayan kimdi?.Sonuçta Furkan,Arda'ya çok yakın kessinlikle oda bu işin içindedir.Ben halada ayaktaydım,ve aklıma birden burada kamera olup olmayacağı geldi.Olma ihtimaline karşı gözlerimi çaktırmadan odada gezdirdim.


Evet sonuç olarak odada 2 kamera var,Arda'nın ofisine girmeme neden izin verdiğini şuan anladım.Bir kamera hemen masasını diğer kamerada dolap kısmını gösteriyordu,kısacası bi bok yapacağımı zannetmiyorum.Ama Allah büyüktür yani illaki bi yol bulacağım,zaten Furkan'la buraya gelene kadar kamerasız tek bir alan bile göremedim.

Bide size söylememiş olabilirim ama şuan
yönetici katında olduğum için,gelirken bu katta 4 tane silahlı koruma gördüm.4'üde şuan bu katta hazır bekliyorlar,hepside yapılı ve silahlı MAŞALLAH.Hatta çalışanların bu kata çıkması bile yasak,Furkan asansördeyken söylemişti.Ve evet ben gelebildim,şuan ofisimde olduğu gibi Arda'nın ofisindede manzaraya bakan tarafindaki duvar camdan'dı.Heleki 40.kat olduğu için mazarası muhteşem ötesi bir şeydi.

Tabikide cama çok yaklaşmadım,yükseklik korkum var çünkü.Cama çok yaklaşmadan önüne gelip manzarayı izlemeye başladım,derin bir nefes alıp verdikten sonra durmadan gözlerimin önüne gelen saçlarımı arkama doğru atmıştım.Çok geçmeden ofisin kapısı açılmıştı,açılmasıyla
birlikte tüm oda Arda'nın lüks parfümüyle dolmuştu.


Şuan kalbim deliler gibi atmaya başlamıştı.Kızım sakin ol daha yüzünü bile gòrmedin,Allah bilir gorsen ne olur.Diyen iç sesime hak verdikten sonra kontrollüce nefes alıp vermeye başladım.Allah kahretmesin kalbimin dengesiz hızı yetmezmiş gibi birde ellerim terlemeye başlamıştı.


Nedense arkama dönmeye cesaret edemiyorum,
offf ama bu böyle olmamalıydı.Eskiden nefret etiğim adamın artık etkisinden bile zar zor  çıkıyorum,bu adam beni nasıl bu kadar etkiliyor!
Ben kendi kendime düşünürken Arda'nın masanın üzerine bıraktığını düşündüğüm bilgisayardan ses gelmişti.


Ben içim içimi yerken,arkadan Arda'nın sesi gelmişti...

Arda:Dönmeye cesaretmi edemiyorsun,yoksa banamı öyle geldi.Attığın tokat için pişmanmı oldun yoksa,sonuçta bana ilk tokat atan kadınsın.


Ne ben ilk kadınmıyım,yok olamamam ya.
Hem be biliyim yaa,daha bu sabah tokat attım.
Şimdide yardım istemeye geldım.Tamam neyse kızım boşver konuya odaklan diyen iç sesimle birlikte arkama dönerken Arda'nın hemen arkamda olduğunu gördüm.Çok yakışıklı görünüyordu,bu adam bu kadar yakışıklı olmak zorundamı.Ben ne saçmalıyorum,kendime gelmeliyim.Bense çok geçmeden hemen kendimi toplayıp beklenti içinde beni izleyen gözlere döndüm...

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin