*от гледна точка на Кат
Събудих се в леглото си, бях си по пижамки, времето беше страхотно. Обърнах се и видях стол до леглото ми, върху който стол имаше чаша чай и плодове.
Усмихнах се и се протегнах за едно плодче.
Взех си телефона и видях, че имам съобщениеСтопли ми душичката тази жена. Седнах и започнах да си пия чая, отвих си краката и върху единият ми крак към бедрото имах синина, беше като смучка.
Напълно бях забравила за снощи. Спомняйки си отново се притесних, оставих си чая на страна, скръстосах крака и се замислих.
Ами ако ми беше направил нещо? Изведнъж ме трясна една студена вълна и настръхнах.
Пипнах синината и при най-малкия допир ме заболя. Спомних си всичко. Беше ужасно. Започнах да треперя и да си спомням гадното му изражение през цялото време. Гадно животно, никога повече няма да имам нищо общо със това нищожество.
Протегнах се и си взех чая, реших да пиша на Бет.Дообре, поне това да не ми се качва на главата.
Погледах малко в социалните мрежи и след малко погледнах в часът.
11:30?
Колко съм се заблеяла...
Станах и си оправих стаята. Измих си зъбите и си сложих еднин студен душ. Слагайки си душ прокарвах пръсти през местата където той ме пипаше.... Болката отново се връшаше, исках да изтъркам местата на които ме е целувал....След около 20 минути излязох от банята
Слязох на долния етаж и започнах да мия чиниите, тъмно приключих и чух как се зънка на вратата*от гледна точка на Итън по-рано
Станах от шума на птиците на вън.. Проклети птици. Главата факано много ме болеше, не чувствах нито една част от тялото си.
Станах и се запътих към банята. Изкъпах се и след това си измих зъбите. Гледайки се в огледалото видях едно чудовище. Чудовище което наподобява баща си. Не знам защо толкова много ми бърка в мозъка случката от снощи, мамка му...Слязох на долния етаж, на кухнята седеше брат ми и си гледаше на телефона.
-Добро утро
-Добро да е.
Измъмрих приближавайки се до хладилника-Шшш, приготвих ти протеиново смути, изпий го вместо да ядеш тежки храни, не си добре след снощи
-След снощи? Ти от къде знаеш?
Седнах до него отпивайки си от смутито
-Нима не помниш?-Не..
-Видях те в стаята ти, търсеше нещо в шкафчето си, не беше на себе си. Не спря да ми повтаряш, че си като онзи...
-Онзи ни е баща, Стив
-На теб, не и на мен. Да спрем с тази тема.
-Защо толкова много ме боли главата чоовекк
-От преспивателното
-Ти ли ми го даде?
-А кой друг?
-Кажи ми, какво те накара да се сравняваш с онзи-Няма значение.
-Кажи
-Казах, че няма значение
-Кажи де
Изнервих се
-Щях да изнасиля момиче, ясно?
Остави телефона си на страни и вдигна вежди.
-Чакай, какво?
-Да, щях да изнасиля девствено момиче
-Как така щеше
-Казах ти каквото искаше да знаеш
-Хубаво, аз ставам, отивам в фитнеса. Няма да е зле ако и ти дойдеш.
-Не благодаря, предпочитам да карам
-Ще катастрофираш някой ден.
Изпих смутито на екс и се качих във стаята ми.
Преоблякох се и исках да се отпусна малко.
Отидох до гаража и отидох до моето бебчеЗапалих го и тръгнах на някъде.