*от гледна точка на Кат
Часовете минаха добре и вече беше време да си ходим. С
Кай се сближихме доста, запознах го с със две момичета от класа и едно момче .
Когато излязох на двора на училището Бет я нямаше, нито колата на Ейдън. Държат се като женени вече, малко се притеснявам за нея.
Аз и Кай тръгнахме към автобуса, а на входа на училището седеше Итън. Следях погледа му който гледаше само в Кай. Какво иска от нас, да си ходи при курвите и това е.
Не гледах в него и минутка повече, не ме засяга.
Качих се в автобуса и чаках да си пристигнем вкъщи и да си легна вече.~~~~
Прибрах се вкъщи, оправих се и легнах.*от гледна точка на Итън
Полудях вкъщи, наистина полудях.
През цялото време мислех за нея.
Никога не е било така.
По едно време чух как телефона ми звънна, беше Ейдън.
Предложи ми да отидем на бар и аз приех. Отправих си и отидох. Беше седнал на нашето място със още 2-3 момчета.
Седнах до тях отново с мисълта за нея.-Как си
Ме попита Ейдън пиейки си от уискито
-Ти как си, къде е Бет?
-Сдърпахме се малко
-Защо?
-Типичните караници в една връзка
-Ясно
-Не ми отговори как си обаче
-Добре съм
-Още ли мислиш за нея
Усмихнах се
-Не разбира се
Мислех за нея. Все още.
-С този имат си за никъде
-Тя ми е никаква Ейдън, запомни го. Може да мисля за нея за час, час два но не повече. Не съм влюбен така както си мислиш. Безразлично ми е за нея. Като всички други курви ми е. Нищо по различно
Не знам защо, но не мислех това което казах. Замислих се след всичко, което казах ..
-Ти си знаеш
Исках да се разсея малко, видях едно секси момиче и действах.
Станах и отидох при нея. Знаеше за какво отивам при нея, доближи се до мен и долепи устни. Косите ѝ бяха черни вързани на опашка, със секси къса червена рокля която нямаше деколте, единственно една линия делеше това всичко над торса ѝ да се види.
Погледнахме се в очите, тя допря ръка до пениса ми и правеше движения нагоре и надолу.
Въздъхнах разбирасе и сложих ръка върху циците ѝ. Бяха толкова големи, че не се побираха в едната ми ръка.
Целувайки се дори не успях да усетя кога стигнахме в стаята и как въобще бях без дрехи.
Дори не знаех името ѝ, просто го правехме.
Тя беше върху мен, прояви желание.
Не бях особено надървен защото не беше моя тип.
Опитах се да се отпусна но мамка му, дори докато правя секс се сещам за нея.
Представях си я върху мен, цялата моя.
След час мислене за нея и свърших.-Да остана да престпим заедно, бебчо?
-Не благодаря
Отговорих ѝ и тя си тръгна. Главата започваше да ме боли от толкова мислене, вече не си намирах място. Не знам какво ми прави?