79глава• the end of the story

1.4K 45 16
                                    

* от гледна точка на Катрин.

С времето разбрах много неща... Разбрах, че доверието се печели с години, а може да се загуби за части от секундата, Разбрах, че само една дума, написана или казана, може да причини непоносима болка. Разбрах, че и неказаните думи също причиняват болка и променят много... Разбрах, че си длъжен да контролираш своите емоции, иначе те ще контролират теб. Аз разбрах, че ако човек загуби уважение, той е загубил всичко. Разбрах, че всичко, което е останало в миналото е невъзможно да се върне. Разбрах, че хората рядко ценят доброто отношение, любовта ти към тях и искреността. Аз разбрах, че дори тези, в които си уверен на 100% могат да те предадат, да те обсъждат зад гърба ти, да се изказват лошо за теб.... и че тези, в които съм уверен се броят на пръстите на едната ми ръка. И само когато преминах през много и разбрах тези неща, Животът ми стана по-лесен и спокоен...

Казах докато лекият вятър навлизаше през прозореца на колата...

~~~
А какво се случи преди това?

~~~~~

*от гледна точка на Катрин

Минаха месеци след онова със Итън.

Без лъжи, измами, само хубави, щастливи, радостни, незабравими моменти.

Може би така си мислех за лъжите понеже....

~~

Когато пристигнах в училище всички ме гледаха като луди. Огледах се да не би да има нещо върху мен, но не. Нямаше нищо.

Попитах едно от момичетата какво се случва и защо всъщност всички ме гледат по този начин.

Това тя протегна ръка и ми показа статия. Статия на която пишеше
" Семейство Мартини и семейство Бертуол сгодяват младите членове на семейството си. Итън Бертуол и Мегън Мартини утре вечер, годеж или какво? Събитието ще се състои на 29.12.2023 гофина от 18 часът. "

На снимката бяха Итън и Мегън щастливи един до друг, хванати за ръце.

Сърцето ми за момен спря, причерня ми, усетих как всеки момент ще падна

-Какво става?

Чух гласа на Итън. Преди да ми причернее напълно видях как тича към мен, а всички около него гледат изплашено.

*от гледна точка на Итън
-Какво стана?

-Не знам
Падна в ръцете ми, вдигнах я и я заведох в болница по най бързия начин

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 19 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Размяната на целувки брои ли се за любов? Where stories live. Discover now