Излязохме на вън, купихме си сладолед, после бяхме на парка.. Беше много добре.
-Да отидем до мола?
-Може
Сетих се за онази случка в мола.. Трябва да ги забравя тези неща..
Обиколихме мола и след това излязохме. Тази вечер беше невероятна. Не говорихме за Итън, нито за Ейдън. Без никакви излишни теми.
-Става късно, нашите ще ми се скарат.
-Хубаво, да си тръгваме.
Телефона на Бет звънна
-Ало, Ейдън
Не чух какво си приказваха, вървях по-на пред. Сладичко е постоянното да я търси, но е и малко досадно.
Потупа ме и ме попита
-Искаш ли Ейдън да те закара до вас? Той е близо идва, ще излезем и ще те оставим у вас?
-Оооо, не. Благодаря, ще си взема такси
-Късно е, опасно е
-Спокойно
-Внимавай
Тръгнах на пред и си спрях едно такси. Казах къде да ме заведе... Минаха около 10 минутки и почти стигнахме, отсреща на другия път се бяха насабрали много хора. Имаше полиция, а линейката тъкмо идваше.
Сигурно е имало катастрофа... Много мразя такива неща, дано пострадалият да е добре.~~~
Стигнах си вкъщи, качих си се в стаята, оправих се и легнах.
Погледах малко в социалните мрежи и заспах..~~~~
Алармата ми звънна. Оффф, не ми се ходи на училище...
Станах и се оправих, днес времето беше малко по-хладноОблякох се, взех си раницата, напръсках се от любимия ми парфюм и отидох в кухнята.
-Добро утро, маме
-Добро утро
-Направих ти закуска, седни, закуси и така тръгни
Така и направих...Стана време да тръгвам. Гушнах мама и се запътих към автобуса.
Видях Бет и седнах до нея.
-Как сии?
Попитах със широка усмивка
-Горе долу, ти?
-Супер съм
-Не вярвах, че го мразиш толкова, че да се радваш за неговото нещасти
Чакай какво?
-За какво говориш?
-Не знаеш ли?
-Кое дали знам?
-Итън е в болница
От часовника ми видях, че сърцебиенето ми и пулсът ми рязко спаднаха.
Започнах да треперя и да ми минават какви ли не неща през главата...-Какво?
-Снощи е катастрофирал
Чакай, чакай.. Снощи? Това да не в бил той? Онази катастрофа от снощи?
-Не е много добре, карал е много силно. Моторът се е забил в едно дърво.
Замъгля ми, усетих как започна да ми става гадно и топло..
Защо се тревожа толкова много? Какво ми става? Опомни се, Катрин! Мразиш го!