Eve geldiklerinde ikisi de üstlerine rahat kıyafetler giymiş ve tekrar salonda buluşmuşlardı. "Jimin beni takip et." Yoongi evin en ucundaki ve Jimin'in hiç girmediği bir odaya doğru yürüyordu. Kapıya gelince durup derin bir nefes almıştı. Duvardaki ekrana bir şifre girmiş ve kapının açılmasını beklemişti. Açılınca içerideki ışığı açmış ve girmişti. Jimin de hemen peşindeydi.İçeride pek çok müzik aleti vardı. Hatta odanın bir köşesi küçük bir kayıt stüdyosu gibiydi. Diğer köşede bir masa ve dayalı olduğu duvara asılmış pek çok kağıt vardı. Aynı zamanda birkaç fotoğrafa da sahiplik ediyordu bu duvar. "Burası benim üç yıldır bir kez bile açmadığım odam. Hazırladığım tüm albümler ve şarkılar, neredeyse hepsi burada yazıldı, oluşturuldu ve kaydedildi."
Jimin tüm odayı incelemeyi bitirip sonunda Yoongi'ye dönmüştü. "Burası çok güzel. O kadar güvende hissettiriyor ki." Yoongi onun bu yorumuna gülümsemişti. "Ama yıllardır açılmıyordu."
"O gittiğinden beri açmadınız mı?"
"Evet, çünkü buraya en son onunla girmiştim. Onunla bir şarkı kaydetmiştik. Ama hiçbir zaman yayınlayamadım." Masaya doğru ilerlemişti. Oradaki üstleri tozlu olan kağıtlara bakmıştı. "Sabah bu işlere devam etmemi söylemiştin. Sanırım iyileşmek için gerçekten bunu yapacağım." Jimin bunu duyduğuna çok mutlu olmuştu. Yoongi'nin de iyi olmasını istiyordu.
Şöyle bir düşününce gerçekten sürekli birbirlerine destek oluyorlardı. Beraber olmak için daha güzel bir sebep yoktu. "Gerçekten geri dönüş yapacak mısınız!?"
"Evet ama tek bir isteğim var." Yoongi ona dönmüştü. "Söyleyin Bay Min!"
"Zaten tamamiyle hazır olan bir albümüm var. Dinleyip yorumlamanı istiyorum. İyi ya da kötü tüm düşüncelerini duymak istiyorum. Albümü hazırlamaya Woosung ile başlamıştım. Onunla olan şarkımız da var albümde. Ama albümü seninle tamamlamak istiyorum. Tıpkı hayatımda olduğu gibi."
Jimin ne diyeceğini bilemiyordu. Bundan çok büyük bir onur ve mutluluk duyardı. Sonuçta Yoongi gerçekten bilinen ve oldukça da yetenekli bir idoldü. Herkes onunla çalışamaz ve çalışmalarına katkıda bulunamazdı. "Eğer isteğiniz buysa büyük bir zevk ile yapacağımdan emin olun!"
Neredeyse sabaha kadar uyumamış ve albüm üzerine çalışmışlardı. Şarkılar, ses, müzik her şey kusursuzdu. Yoongi tek tek yıllar önce çekilen müzik videolarını izletmişti. Bu videoların yapımında da Hwang Hyunjin yer alıyordu. Yoongi ve Hyunjin'in yeteneği de birleşince gerçekten güzel şeyler ortaya çıkmıştı. Jimin hayranlıkla ve tekrar tekrar izlemişti. Yoongi son olarak Woosung ile çektikleri klibi açmıştı.
Gözünü kırpmadan izlemişti ikisi de. Yoongi'ye dönen Jimin, onun yanaklarından akan yaşları silmişti. Ardından hemen ellerini tutmuştu. "Lütfen ağlamayın." Kendi gözlerini de silmişti. Yoongi'nin ağlaması çok içine dokunuyordu. Yoongi de onun ağlamasını istemiyordu.
"Sen de ağlama Jimin. Ağlamanı görmek istemiyorum. Hep gülümse ki ben de gülümseyeyim." Onun yanağının okşamıştı. Yoongi göz ucuyla saate bakmıştı. Neredeyse güneş doğacaktı. "Artık biraz uyusak iyi olur gibi."
"Dünkü gibi mi?" Jimin yine beraber uyumak istiyordu. Yoongi elini tutmuştu."Dünkü gibi."
*
"Harika görünüyorsun Jimin! Evet biraz daha böyle poz ver! Mükemmel, mükemmel! Biraz daha sağa doğru dön! Çok iyi! İşte geleceğin parlayan yıldızı!"
Günler hızla geçiyor ve her geçen gün Jimin'in çıkışı için hazırlıklar tamamlanıyordu. Şarkı kayıtları ve müzik videosu hazırdı. Medyada da tanınmaya başlamıştı. Yoongi onun başarılı olacağından emindi. Şu an son fotoğrafları çekiliyordu. "İşte bu! Mükemmel oldu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
d-day | yoonmin ✔️
Fanfic𝘋-𝘥𝘢𝘺 𝘣𝘺 𝘈𝘨𝘶𝘴𝘵 𝘋 𝘧𝘶𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘪𝘴 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘣𝘦 𝘰𝘬𝘢𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 ####### Hem şirket sahibi hem de ünlü bir idol olan Min Yoongi, üç yıl önce en yakınının intihar ettiği yerde intihar etmeye kalkışan Park Jimin'i son anda durd...