55

406 46 38
                                    


"...işte böyle Bay Min. Ben gerçekten sizden de Jimin'den de defalarca kez özür dilerim. Daha önce gelmeliydim, biliyorum. Ama buna yüz bulamadım. Çok özür dilerim. Ne kadar özür dilersem dileyeyim yetersiz olacağını biliyorum." Yoongi konuşamıyordu.

"İnanmıyorsanız size bunu kanıtlayabilirim!" Hemen elini telefonuna atmış ve stüdyosunun o günkü kamera kayıtlarını göstermişti. Evet Jimin'e zorla yaklaştığı çok açıktı. "Yemin ederim ki birlikte olduğunuzu bilmiyordum. Woosung bundan hiç bahsetmemişti."

"Woosung. Her şeyi o plandı değil mi? Bilerek seni getirdi."

"Yemin ederim bilmiyordum Bay Min! Ama bugün saçma şeyler söyledi. Sizin onu hala sevdiğiniz gibi saçmalıklar dile getirdi. Ona inanmıyorum. Sizin Jimin'i sevdiğinizi de görebiliyorum. Bu yüzden her şeyi düzeltmek için buraya geldim. Tekrar özür dilerim."

Yoongi, Woosung'u öldürmeyi o an çok istemişti. Ama Matthew'e bunları söylediği için minnettardı. Aslında sözlerini kamera kayıtları doğrulayana kadar ona inanmıyordu ama artık güveniyordu. Bu sırada Yeonjun hızla yanlarına gelmişti. "Hyung! Büyük bir sorunumuz var!"

*

"Neredesin Jimin? Neredesin?" Yoongi Jimin'in evden kaçtığını öğrenmişti. Şu an tek başına arabasıyla sokakları gezip duruyordu. Tüm adamlarını harekete geçirmişti. Onu bulmak zorundalardı.

Düşünüyordu ama Jimin'in gidebileceği bir yer yoktu. Kafayı yemek üzereydi. Sağdaki sokağa girdi, yoktu. Soldakine girdi, yine yoktu. Yoktu, Jimin hiçbir yerde yoktu.

Kalbi deli gibi atıyordu. "Jimin, neredesin? Kafayı yiyeceğim." Her girdiği sokaktan eli boş çıkıyordu. Akan gözyaşlarına aldırış etmeden ilerlemeye devam etmişti.

Jimin ise onların ilk karşılaştıkları yerdeydi. Az önce paylaşmış olduğu fotoğrafa bakmıştı. Son fotoğrafı da olsa fena durmuyordu. Etrafta kimse yoktu ve bu sessizlikte nehrin akış sesi ona hoş geliyordu. Her şey tıpkı geçen seferki gibiydi. Nehre uzun uzun bakıp gülümsemişti. "Hayat beni dönüp dolaştırıp yine buraya getirdi."

*

Yoongi'nin eli ayağı titriyordu. Kaza yapmadan önce arabayı kenara çekmişti. Jimin'in bir şey paylaştığının bildirimini görmüştü. Hemen açmıştı. Belki nerede olduğunu bulabilirdi.

Jimin, fotoğrafı Yoongi'nin şarkısı 'dear my friend'i koyarak paylaşmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin, fotoğrafı Yoongi'nin şarkısı 'dear my friend'i koyarak paylaşmıştı. Ama Yoongi onu değil bulunduğu yeri görünce yutkunmuştu. Orası Jimin'i ilk bulduğu yerdi.

"Hayır Jimin. Hayır!" Elinin titremesini umursamadan son hızla arabasını onun olduğu yere doğru çevirmişti. "Hayır sakın yapma, Jimin." Kendi kendine söyleyip duruyordu. "Yalvarırım yapma."

d-day | yoonmin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin