29

557 59 81
                                    


"Programımıza katılmayı kabul ettiğiniz için teşekkürler Bay Min." Yoongi hafta boyunca birçok programdan teklif almıştı ama sadece Jimin ile iyi ilgilenildiğini düşündüğü programların tekliflerini kabul etmişti. "Ben teşekkür ederim Bay Choi."

"Yeni albümünüz hakkında merak edilen bazı şeyleri sormak istiyorum size, izninizle."

"Buyrun lütfen."

"Öncelikle şu çok merak ediliyor: Üç yılın sonunda fikrinizi değiştirip albüm çıkarmaya sizi iten ne oldu?"

"Biliyorsunuz, üç yıl önce oldukça kötü şeyler yaşadım. Bu beni gerçekten sarsmış ve etkilemişti. Fakat üç yılın sonunda Park Jimin ile tanışmam bu kararımı değiştirdi. Kendisini destekleyerek albüm çıkarmaya teşvik ettim. Çünkü yeteneğini fark etmiyordu. Böyle olduktan sonra o da bana aynı şekilde güç verdi. Müziksiz yaşadığım yılların ne kadar iç sıkıcı olduğunu bana hatırlattı. Ben de bunların sonunda geri dönüş yapmaya karar verdim."

"Park Jimin sizi gerçekten oldukça etkilemiş olmalı. Çünkü yıllardır fanlarınız da her seferinde geri dönüşünüzü istiyorlardı fakat bir cevap vermiyordunuz."

"Evet evet. Jimin gerçekten beni etkiliyor. O çok iyi bir destekçi, bu konuda da her zaman yanımda oldu. Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum."

"Merak edildiği ve aynı zamanda ben de merak ettiğim için soruyorum. Aranızda tam olarak nasıl bir ilişki var Bay Min?"

"Hayatlarımızın kötü anlarında karşılaştık ve birbirimize oldukça destek olduk. Kendisinin bendeki yeri pahabiçilemez. Çıktığımızı söyleyen bazı insanlar olduğunu görüyorum. Jimin bunlarla uğraşmak için oldukça yoğun. Yeni şarkılar üzerinde çalışmaya başladı bile. Ben de onun bir yakını olarak desteklemeye devam ediyorum."

Yoongi lafı dolandırdıkça dolandırmış ama asla 'arkadaşız, dostuz' gibi kelimeler kullanmamıştı. Bunu özellikle yapmıştı ve başarılı olmuştu. "Pekala! Biraz da albümünüz hakkında sorayım. Albümünüz yine yeni rekorların sahibi oldu, bunun için tebrik ederim!"

"Teşekkür ederim Bay Choi."

"Fakat duyduğuma göre bu albüm aslında üç yıl önce zaten hazırmış. Doğru mu Bay Min?"

"Evet, bu doğru. Tüm klipler, fotoğraflar ve şarkılar üç yıl önce kaydedilmişti. Yıllardır bir bütün halinde duruyorlardı. Ama yayınlamak bu zamana kaldı diyebiliriz."

"Anlıyorum. Albümünüzde dostunuz Kim Woosung ile de bir şarkınız var."

"Evet, Woosung intihar etmeden önce kaydetmiştik. Beraber yayınlayacaktık fakat mümkün olamadı."

"Bunun için gerçekten üzgünüm. Fakat şarkı kesinlikle çok güzel diyebilirim. Huzur içinde uyusun." Yoongi bu kez cevap vermemişti. Sadece başıyla onaylamıştı.

Bir iki saat daha süren röportajın ardından nihayet bitmişti. Jimin ise bu sırada evdeydi. Yoongi onu özlemişti.

Binadan çıkıp kameralara hızlı pozlar vermişti. "Bay Min! Bu aceleniz nedir efendim?" Bu soruya gülmüş ve cevap vermeden arabasına binmişti. Radyo açıktı ve kanal 'tea&cookie'nin radyo kanalıydı. Büyük ve en popüler magazin sayfası oldukları için her alanda varlardı.

"Evet Tea! Min Yoongi'nin canlı röportajında Park Jimin için söylediği güzel şeyler hakkında ne düşünüyorsun?"

"Park Jimin'e verdiği değer beni duygulandırıyor Cookie! Kesinlikle birbirlerine çok yakın olmalılar."

"Bugün Min Yoongi, kendisine aralarındaki ilişkinin ne olduğu sorulunca bana kalırsa net olmayan bir cevap verdi. Sen ne düşünüyorsun?"

d-day | yoonmin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin