25

587 66 50
                                    


"Güzel güzel. Her şey hazır." Hoseok ve Yoongi konser alanını sürekli olarak kontrol ediyorlardı. Jimin için tamamen hazır olsun istiyorlardı. Jimin soundcheckten sonra hazırlanmak için sahne arkasındaydı. Çok heyecanlıydı ve aynı zamanda da korkuyordu. "Hoseok teşekkür ederim bugün onun yanında bulunduğun için."

"Jimin'i her zaman destekleyeceğimi söylemiştim Yoongi."

"Hyung!" Jimin hazırlanmış ve hızla yanlarına gelmişti. Yoongi onu baştan aşağı süzdükten sonra ne kadar harika göründüğünü düşünmeden edememişti. Işık saçıyordu ve Yoongi bu ışığın sönmesine izin vermeyecekti.

"Jiminie! Harika görünüyorsun! Ah duygulandım. Seni böyle görüyor olmak beni çok mutlu etti." Jimin ile birbirlerine sarılmışlardı. "Hyung benimle sahneye çıkmanı istiyorum!" Hoseok bu ani teklifi beklemiyordu. "Ama bu senin konserin Jimin."

"Olsun hyung! Başından beri sen de yanımdaydın ve orada da yanımda olmanı istiyorum. Beraber dans edelim tıpkı bana öğrettiğin gibi. Hadi lütfen!" Hoseok dönüp Yoongi'ye bakmıştı. Yoongi başını sallayarak onaylamış ve ikisine de gülümsemişti. "Pekala o zaman!"

*

"Dışarısı çok kalabalık görünüyor."

"Normal değil mi? Herkes senin yeteneğini biliyor ve görmek için buraya geliyor. Harika olacak Jimin merak etme." Jimin'in sırtını sıvazlayarak sakinleşmesini sağlıyordu. "Sizce başaracak mıyım?" Yoongi onun oturduğu koltuğun önünde dizleri üzerine çöküp ellerinden tutmuştu.

"Jimin şu ana kadar başardığın onca şeye rağmen hâlâ bunu mu soruyorsun gerçekten? Elbette başaracaksın. Gücün ve yeteneğinin sınırı yok. Ayrıca sahnede parlak bir yıldızsın. Hep öyle parlayacaksın. Başaracaksın Jimin. Her zaman başarılarla dolu bir hayat yaşayacaksın." Bu sözler Jimin'i rahatlatmıştı. "Siz olmadan yapamayacağımı biliyorsunuz değil mi?"

"Jimin şu vakte kadar tek yaptığım birkaç şeye yardımcı olmaktı. Şarkıları yazan sensin. Tamamen senin istediğin şekilde kaydettik ve hepsi kusursuz oldu. Kendi klibinin koreografisini sen hazırladın ve bunun için gecelerini gündüzlerine kattın. Bu görülmeyecek bir şey değil. Lütfen kendinin farkında ol."

"Ama bunları herkesin yapması gerekmez mi zaten?"

"İnan bana şu an piyasadaki grup ve solistlerin pek çoğu bunları yapmıyor. Sadece şarkı söylüyorlar. Kendi şarkılarını yazma zahmetine bile girmiyorlar. Seni farklı ve üstün kılan tam olarak da bu. Yeteneğini göz ardı edemezsin." Jimin bunları duyduğuna sevinmişti. "Her şey hazır efendim!" Gelen personel beklenen haberi vermişti.

"Pekala Jimin! Hadi çık ve göster kendini. Işığını saç ve herkesin sana hayranlık duyduğunu gör. Seni en önden izliyor olacağım. Korkarsan bana bak, kötü hissedersen bana bak. İhtiyacın olduğun her an için orada olduğumu bil tamam mı? Başaracağını biliyorum." Jimin tuttuğu ellere bakmıştı. "Sahneye kadar benimle gelir misiniz?"

Yoongi başını sallayarak onaylamış ve diz çöktüğü yerden kalkmıştı. Sahneye doğru birlikte olan ellerini ayırmadan gitmişlerdi. Tek bir adım kalmıştı. O adımı attığı an Jimin sahnede olacaktı. Dönüp Yoongi'ye bakmıştı. Yoongi ona gülümsüyor ve elini okşuyordu.

"Hadi Jimin göster kendini. Yapacaksın, biliyo-" Jimin ona yaklaşmış ve dudaklarına yapışmıştı. Yoongi bu beklenmedik öpücük karşısında donakalmıştı. Jimin birkaç saniyenin sonunda öpmeyi bırakmıştı. Elinde mikrofonu ile ona gülümsemiş ve sahneye çıkmıştı. Bu bir süredir en çok yakınlaştıkları andı.

Konser oldukça hareketli geçmişti. Hoseok ile sahne alıp 'Like Crazy'nin koreografisini yapmışlardı. İnsanlar onu destekliyor ve şarkılarına eşlik ediyorlardı. Jimin hayatında bu kadar iyi hissettiğini hatırlamıyordu. Tabii sahneye çıkmadan Yoongi'yi öptüğü an dışında.

d-day | yoonmin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin