★Wreszcie w domu★

130 6 0
                                    

Wstałam rano i poszłam na śniadanie .Dzisiaj mieliśmy wracać do Niemiec .Z jednej strony cieszyłam się ,a z drugiej nie ,bo musiała zostawić swoja rodzinę i przyjaciół .Po śniadaniu dopakowałam kosmetyczkę.Ubrałam wygodnie ubrania .
Oto co ubrałam:

Wylot mieliśmy o godzinie 17 ,a na lotnisko jechaliśmy o godzinie 15

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wylot mieliśmy o godzinie 17 ,a na lotnisko jechaliśmy o godzinie 15.Do drzwi zapukał tom .Stanął w drzwiach z misiem.
- proszę to dla ciebie.
- dziękuje nie musiałeś kupować.
- oj musiałem, musiałem.
- dobra nie będę się z tobą kłócić.
- ty też nie możesz się doczekać?
- nooo i to jak.
-ciekawe jakie mamy miejsca w samolocie .
- sprawdzimy na lotnisku.
- okej .
Tom wyszedł z pokoju ,a ja zaczęłam słuchać muzyki.Zanim się obejrzałam trzeba było iść na obiad .Wyszłam z pokoju przede mną szedł tom ,który nadal utykał.Po obiedzie wzieliśmy walizki i oddaliśmy karty w recepcji.Czekaliśmy na taksówke 10 minut .
- no wreszcie jest ( powiedzieliśmy wszyscy w tym samym momencie).
Wsiedliśmy do taksówki .Ja siedziałam koło tom'a i bill'a.Jazda czarnym samochodem minęła nam dosyć szybko.Zajechalimśmy na lotnisko.Uznałam ,że wezmę walizkę tom'a.
- co ty robisz?
- biorę tobie walizkę nie widać.
- daj to ja ją wezmę.
- kulejesz nie będziesz się męczyć.
- daj to !!!!
- no dobra jak chcesz .
Oddaliśmy walizki i poszliśmy coś zjeść .Po zjedzeniu bill powiedział.
- ej sprawdzamy miejsca .
- takkk.
Ja miałam 26 A .Bill 26B, tom 15A.Chłopaki mieli żąd 6 .Wynikało z tego wszystkiego,że tom siedzi sam .Ja siedziałam z bill'em .Wsiedliśmy do samolotu . Lot minął bardzo przyjemnie.Tom nie miał co robić więc spał .My przegadaliśmy cały lot .Wyszlimśy z samolotu i poszliśmy odebrać walizki .Po odebraniu wyszlimśy z lotniska i bez pośrednio pojechaliśmy do naszego domu.Gdy zajechaliśmy była godzina 23.Zadzwoniłam do Zuzi , bo wiedziałam ,że nie śpi.
- hejka.
- hej jesteśmy na miejscu .
- o to fajnie , jak ci minął lot ?
- dobrze .
- ej a mam jeszcze pytanie .
- no mów.
- zapomniałam się zapytać ,czy wy jesteście razem?
- tak...
- o kurde dobra idę już spać .
- okej papaaa.
- paaapaaa.
Poszłam się umyć i też spać.

------------------------------------
Zdjęcie misia znajduje się u góry.💕💕💕:) :) :) 😘😘😘
------------------------------------







open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz