Wstałam rano i poszłam na śniadanie.Dokładnie to wstałam o godzinie 11.Dziś tata miał wrócić do domu .Po śniadaniu poszłam się ubrać .
Oto co ubierałam:Gdy się ubrałam uznałam ,że poczytam książkę.Ogólnie dziś mieliśmy malować ściany w pokoju bill'a.Nadszedł czas na obiad.Był przepyszny .Robił je bill.W zasadzie to odrazu po obiedzie spakowałam torebkę i wyszłam z domu.Tata miał wrócić w nocy.Dotarliśmy na miejsce.Ubrałam specjalny kombinezon i zaczęliśmy malować ściany na kolor biały .Malowaliśmy do godziny 19.Ściągnęłam kombinezon ,który był cały brudny (dosłownie cały).Teraz chciałam zadzwonić do schroniska.
- wiecie co ja tutaj jeszcze chwilę zostanę ,a wy możecie już iść do domu.
- okej.
Wyszli z domu .Ja wyjełam telefon z torebki i zadzwoniłam do schroniska.
- halo.
- dzień dobry.
- dzień dobry chciałam bym adoptować pieska.
- dobrze ,a jakiego??
- blue.
- jasne nie ma problemu .
- dziękuje.
- to proszę przyjść za dwa dni.
- dobrze to dowidzenia.
- dowidzenia .
Skończyłam rozmawiać .Pani była mega miła.Wyszłam z domu .Szczerze nie mogłam się doczekać ,aż piesek będzie w naszym domu.Aktualnie zostało nam złożyć meble i pomalować w moim pokoju ściany.Planujemy przeprowadzić się za 2 tygodnie .Wróciłam do domu .Zastanawiam się czy czekać na tatę.Dobra zostawie mu kartkę z ciastem.Napisałam ją i upiekłam ciasto czekoladowe.
Tak wygląda:Skończyłam piec o godzinie 22.Poszłam się umyć i oglądałam filmy...
Godzina 2 w nocy drzwi otwierają się.
W nocy obudził mnie hałas dość nie typowy.Byłam pewna ,że to nie tata.Myślałam ,że już dawno wrócił i śpi.Bill spał więc nie chciałam go budzić .Uznałam ,że pójdę do tom'a.
- tom wstawaj!
- zaraz...
- szybko ktoś jest na dole nie słyszysz.
- ej no rzeczywiście chodź.
Jak się okazało był to tata .Tym dźwiękiem był tata , który przewrócił się o kabel.
- o cześć.
- cześć ,kto położył ten odkurzacz na środku??
- tom...
- no to się właśnie wywaliłem i na dodatek was obudziłem.
- i co ,że nas obudziłeś .Smakuje ciasto??
- no pyszne jest.
- to się cieszę.
Poszłam na górę dalej spać...
__________________________________
CZYTASZ
open my eyes\\ tom kaulitz
Novela JuvenilObowiada o Maji, która wzięła udział w kastingu organizowanym przez niemiecki zespół Tokio hotel.