★Po rozmowie★

54 2 0
                                    

Wstałam rano i poszłam na śniadanie.Cały czas myślałam nad tym jak to zrobimy .Bardzo było mi smutno ,że zostawię Sofię .Jutro mieliśmy szukać jakiegoś mieszkania.Po śniadaniu poszłam się ubrać.
Oto co ubrałam:

Bill nie chciał sprzedać tego takiego jakby domu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Bill nie chciał sprzedać tego takiego jakby domu .Mieliśmy na tyle pieniędzy ,że jesteśmy w stanie utrzymać dwa mieszkania.Zuzia napewno się ucieszy ,że wracam do Polski.Tylko co z Sofią?Dzisiaj miałam kupić kartony .Zadzwoniłam do Sofii.
-hejka.
- hej pójdziesz ze mną do galerii??
- jasne.
- może być godzina 15.
- tak .
- okej to papaaaa.
- paaa.
Jeszcze nasi fani o tym nie wiedzą. Za bardzo nie wiemy jak im to powiedzieć.Powiemy wtedy kiedy będziemy gotowi.Wiedziałam ,że niektórzy będą obużeni ,a nie którzy nie.No już tacy są ludzie.Poszłam czytać książkę.Nadszedł czas na obiad.Dzisiaj obiad zamawiałam.Szczerze to nie chciało mi się go robić.Zamówiłam nasz ulubiony makaron.Zjadłam wszystko ze smakiem.W zasadzie gdy zjadłam to odrazu poszłam spakować torebkę i wyszłam z domu .Podeszłam pod jej dom...
- hejka .
- hej ,ej a tak wogóle to po co idziemy??
- idziemy po kartony.
- aha tylko do czego są ci potrzebne??
- przeprowadzam się...
- nieeee gdzie!!
- do Polski.
- z kąd taki pomysł?!
- tata ...
- aaha okej nie będzie cię już w zespole??
- będę wszyscy się przeprowadzamy.
- dobra za dużo wiadomości na raz nie ogarniam.
- hahaaaa.
- hahaaa.
Poszłyśmy do galerii.Kupiłam 30 kartonów.Wiem,że trochę dużo my mamy bardzo dużo rzeczy.Sofia kupiła sobie jeszcze krem do rąk i osobny do ciała.Wyszłyśmy z galerii.Odprowadziłam Sofię do domu.Gdy wróciłam to rozdałam każdemu kartony.Po rozdaniu poszłam posprzątać mój pokój.Bardzo szybko zleciał czas i zrobił się wieczór.Nadszedł czas na kolację.Po kolacji graliśmy w gry .Grałam do godziny 22.Byłam już zmęczona więc poszłam się umyć i spać.Dziś spałam sama.Nie mogłam się doczekać jutra.Mieliśmy wybierać nowe mieszkanie w Polsce...
------------------------------------
I to tyle...
Miłego czytania.❤⛄❄💕:)
___________________________________

open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz