★Kolczyki ★

84 3 0
                                    

Dziś miałam przebijać ucho  .Nie mogłam się doczekać .Wstałam rano razem z Sofią i poszłyśmy zjeść śniadanie .Tom je zrobił.Po zjedzeniu poszłyśmy na spacer ,ale najpierw się ubrałyśmy . Po spacerze odprowadziłam Sofię i poszłam do domu .Na robienie kolczyka miał ze mną iść tom .Studio nazywało się " she  " .Wiem trochę dziwne.Nadszedł czas na obiad .Kolczyk miałam o 14 .Po zjedzeniu obiadu w zasadzie odrazu pojechaliśmy .No może trochę przesadziłam ,bo jeszcze spakowałam torebkę.Zamówiliśmy taxi .Przyjechała po 10 minutach .Wsiedliśmy do środka.
- tom...
- tak ?
- streszczenie się stresuje...
- ależ nie ma czym sam przecież mam w wardze .
- będziesz trzymał mnie za rękę?
- ty jeszcze pytasz oczywiście ,że tak .
- dziękuje ...
- nie ma za co ...
Zajechaliśmy na miejsce .Kolczyka ,a dokładniej kolczyki robił mi  Max.Pierwszy kolczyk wogóle mnię nie bolał więc uznałam ,że jak szaleć to szaleć .
Tak wygląda efekt końcowy :

Tak wygląda efekt końcowy :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mega mi się podoba . Wróciliśmy do domu i uznaliśmy ,że jak będzie wieczór to zrobimy piżama party ...
★ noc ★
Zrobił się wieczór więc poszłam na kolację .Po kolacji umyłam się i przebrałam w piżamę.Jest śliczna ,tom ma taką samą.Oczywiście jak wiecie bez pielęgnacji nie idę spać.Oglądaliśmy film .Oglądanie przerwał mi tom  , który zaczął mnie łaskotać .
- tom przsztań !!
- a czemu ?!
- no proszę ...
- no dobra niech ci będzie...
Filmy oglądaliśmy do 24.Przynajmniej tom  , bo podobno zasnęłam...
Tom:
Cały wieczór oglądaliśmy filmy .Mieliśmy bardzo słodkie piżamy .Tak wracając do oglądania ja obejrzałem cały film ,a Maja połowę ,bo usnęła.Uznałem ,że nie będę sam oglądać następnych filmów .Wyłączyłem  telewizor .Majka spała na mnie ( dosłownie na mnie ). Pocałowałem ją w czoło i poszłem tak jak z resztą ona spać...

open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz