Wstałam rano i poszłam na śniadanie .Zjadłam płatki.Po śniadaniu poszłam się ubrać.Dziś bill miał wrócić do domu .Bardzo się z tego cieszę .
Oto co ubrałam:Wyszłam z pokoju i w zasadzie spowrotem do niego wróciłam ,bo zadzwonił mój telefon.Był to bill.
- halo.
- hejka.
- już wyjechałem.
- o to super.
- też się cieszy będę w domu około godziny 19.
- okej .
- dobra muszę kończyć.
- dobra to papaaa .
- papaaa.
Po rozmowie uznałam ,że pójdę na spacer .Spacer trwał 45 minut.Strasznie nie mogłam się doczekać .Uznałam ,że jutro zrobię mu niespodziankę.A jaką dowiecie się w kolejnym rozdziale.Wróciłam do domu i w zasadzie nadszedł czas na obiad .Był bardzo dobry.Robił go tom.Ciekawostka o mnie oprócz tostów z awokado uwielbiam też makarony.Gdy zjadłam uznałam ,że przeczytam kolejne rozdziały książki...
Bill:
Dziś miałem wreszcie wracać do Polski.Nie mogłem się doczekać ,aż zobaczę Maję i brata. Zadzwoniłem do niej rano .Miałem dla Majki magnes.Moim zdaniem jest bardzo ładny .
Tak wygląda:Wyjechałem o godzinie około 10.Jechałem autem.Po 4 godzinnej jeździe zrobiłem się głodny ,więc zatrzymaliśmy się z chłopakami w restauracji.Zamówiłem makaron.Był prze przepyszny.Gdy zjadłem to wsiadłem do auta i dalej jechałem do Polski.Do miasta w którym mieszkałem miałem gdzieś 30 minut.Uznałem ,że zadzwonie do Maji.
- hejka.
- hej kochanie ,za 30 minut będę na miejscu.
- o to super .
- też się bardzo cieszę.
- oglądamy filmy ??
- ty jeszcze pytasz oczywiście ,że tak.
- okej to idę wybrać .
- dobra muszę już kończyć papaaa.
- papaaa.
Dojechałem na miejsce .W drzwiach zobaczyłem Maję.Odrazu mnie przytuliła i pocałowała.Zapytała się mnie czy jestem głodny.Zrobiła mi moje ulubione naleśniki.Ulubione ,bo robi je najlepiej.Gdy zjadłem poszedłem się umyć.Filmy oglądaliśmy do godziny 24.Z Mają bez przerwy spałem do rana .Bardzo się cieszę ,że nareszcie jestem już w domu...
___________________________________
CZYTASZ
open my eyes\\ tom kaulitz
Teen FictionObowiada o Maji, która wzięła udział w kastingu organizowanym przez niemiecki zespół Tokio hotel.