★Prezent★

74 3 0
                                    

Tom:
Za 2 dni Maja miała mieć urodziny .Wstałem rano i poszłem zjeść śniadanie.Po śniadaniu razem z Majką poszłem na spacer.Trwał on godzinie .Poszłem do domu i siedziałem na telefonie .Nadszedł czas na obiad .Po obiedzie miałem razem z bratem kupić jej prezent.Uznałem ,że kupie jej perfumy.Pokaże je wam w następnym rozdziale...
Maja:
Za 2 dni miały być moje urodziny .Dziś miałam iść do Sofii .Wstałam rano i jak zawsze poszłam zjeść śniadanie .Po nim poszłam na spacer .Trwał godzinę ,gdy wróciłam uznałam ,że posprzątam pokój .Nadszedł czas na obiad .Zjadłam go i poszłam do Sofii ,a tom do galerii razem z bill'em .Zastanawiałam się co od nich dostaje.Było zimno więc musiałam się ciepło ubrać .
Ubrałam coś takiego :

Ubrałam coś takiego :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Szłam do jej domu .Strasznie wiało bałam się ,że będę chora .Za 2 dni miałam mieć urodziny więc lepiej żebym chora nie była.Zapukałam do drzwi .
- hejka...
- hej wreszcie jesteś .
- no wiesz jak wieje .
- o kurde rzeczywiście bardzo wieje jutro idę kupić ci prezent.
- o to super...
Ogladałyśmy filmy i gadałyśmy.Było super.
- wiesz co ja już muszę iść.
- a okej szkoda ,odprowadzę cię do drzwi.
- dobrze...
Było już ciemno więc przyszedł po mnie tom .Tak serio to nie bałam się wracać sama do domu, ale na nic nie poradzę ,że jest nadopiekuńczy. No i w sumie za to go kocham .(Nie tylko za to) .
- cześć kochanie .
- hejka.
- jak tam fajnie było?
- no było super...
- to się cieszę .
Szliśmy chodnikiem jak na człowieka przystało.Zaczepiła nas fanka .
- przepraszam ,że przeszkadzam czy mogę zdjęcie?
- tak oczywiście.
Zrobiliśmy sobie z nią zdjęcie.Gdy przyszliśmy do domu poszłam zjeść kolacje.Po kolacji siedziałam jeszcze na telefonie i poszałam spać...
------------------------------------
I to tyle jeśli chodzi o ten rozdział.Dziękuje za przeczytanie.😘❤🥰:) 💕
------------------------------------

open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz