Wstałam rano i poszłam na śniadanie.Dziś były urodziny Zuzi.Po śniadaniu poszłam wyjąć prezent z mojej szafy.Uznałam ,że poczytam książkę.Urodziny były o godzinie 16.Czytałam książkę do godziny 12 ,aż w końcu nadszedł czas na obiad .W zasadzie to odrazu po obiedzie poszłam się szykować.
Oto co ubrałam:Zrobiłam sobie jeszcze kreski.Bill wyjeżdżał o 6 rano.Jestem pewna ,że nie wstanę aby się z nim pożegnać .Więc zrobię to dzisiaj.Przyszedł czas ,żeby wyjść z domu.Ale najpierw pokręciłam włosy i spakowałam torebkę.Urodziny odbędą się u niej w domu.Nie mogłam się doczekać.Wreszcie dotarłam na miejsce.Zapukałam do drzwi.Boże jak mi się ten wystruj podoba .
Tak wygląda:Dałam jej prezent ,który bardzo jej się spodobał.Po godzinnej zabawie przyszedł czas na tort i śpiewanie "sto lat".Tort był przepyszny.Bawiliśmy się do godziny 22.Oczywiście,że bym została dłużej ale bill wyjeżdża wcześnie rano.Pożegnałam się z Zuzią i wyszłam z imprezy urodzinowej.Dotarliśmy do domu.Odrazu poszłam do bill' pokoju , aby się pożegnać.
- bill.
- tak??
- życzę ci udanej podróży i kocham cię całym moim serduszkiem .
- dzękuje i też cię bardzo kocham.
Wyszłam z pokoju bill'a...
Bill:
Wstałem rano i poszłem na śniadanie.Jutro miałem jechać do Niemiec .Jeszcze na dodatek dziś są urodziny przyjaciółki Maji.Moim zdaniem Maja ubrała się za letnio .Wiedziałem ,że może ją zawiać .Na dodatek mówiłem jej ,że jest dosyć zimno i żeby się cieplej ubrać .Ogólnie jest to osoba dosyć uparta i oczywiście,że mnie nie posłuchała.Urodziny były zajebiste ,a tort był przepyszny.Oczywiście ,że gdyby nie mój wyjazd to bym został dłużej na tych urodzinach .Wyszliśmy z imprezy o godzinie 22.Gdy wróciłem do domu to Maja odrazu się ze mna pożegnała.Życzyła mi miłej podróży i ,że mnie bardzo kocha .Ja też ją kocham całym serduszkiem.Aktualnie poszłem się umyć i spać .Jutro musiałem wstać dosyć wcześnie...
-----------------------------------
Miłego czytania kochani.:) 💕🥰❤😘___________________________________
CZYTASZ
open my eyes\\ tom kaulitz
Fiksi RemajaObowiada o Maji, która wzięła udział w kastingu organizowanym przez niemiecki zespół Tokio hotel.