★Zapomniałem jej powiedzieć★

39 1 0
                                    

Bill:
Wstałem rano i poszłem zrobić każdemu śniadanie .Przy robieniu go przypomniałem sobie ,że nie powiedziałem Maji o moim wyjeździe do Niemiec.Akurat gdy skończyłem robic jedzenie wszyscy zeszli na dół.Bardzo im spakowało.Muszę przyznać ,że lubie gotować i nawet mi to wychodzi.Po śniadaniu pozmywałem naczynia .Gdy je pozmywałem poprosiłem Maję do mojego pokoju .
- muszę ci coś powiedzieć ...
- co się stało??
- spokojnie nic się nie stało ,ale jadę na tydzień do Niemiec bo muszę coś załatwić.
- aha ,a kiedy jedziesz i mogę z tobą.
- jadę dzień po urodzinach twojej przyjaciółki.Zostań w domu z moim bratem. Jadę tam z chłopakami.
- dobrze zostanę ,ale jak będziesz mógł to dzwoń do mnie codziennie.
- jasne nie ma sprawy.
Maja wyszła z pokoju.Ja zabrałem się za rysowanie...
Maja:
Wstałam rano i zjadłam śniadanie .Robił je bill i powiem szczerze ,że gotuje lepiej ode mnie.Po śniadaniu bill poprosił mnie ,abym poszła do jego pokoju .Szczerze zdziwiło mnie to.Okazało się ,że po urodzinach mojej przyjaciółki jedzie z chłopakami do Niemiec.Musiałam zostać w domu z tom'em .Powiem szczerze ,że ma on dosyć głupie pomysły ,a przypominam dom nie jest nasz.Czyli w zasadzie to jesteśmy tylko we dwójkę w domu .Mam nadzieje ,że ten tydzień kiedy go nie będzie szybko minie.Wyszłam z jego pokoju .Aktualnie coś rysował ,a ja poszłam do pokoju czytać książkę.Nadszedł czas na obiad .Nie chciało nam się robić więc zamówiłam go dla wszystkich.Był mega dobry.Po obiedzie pozmywałam naczynia ,a bill zaczął się już pakować.Jutro nie będzie na to czasu ,bo są urodziny.Ja zbytnio nie miałam co robić więc poszłam do tom'a.Zapukałam do drzwi.
- hejka mogę wejść??
- no jasne.
- przyszłam ,bo mi się nudzi.
- aha okej może pozadawajmy sobie pytania .
- dobra to dawaj pierwszy.
- cieszysz się ,że zostajemy sami w domu.
- w sumie to tak .
- to fajnie.
- eee dobra to teraz ja będziemy robić przez ten tydzień piżama party .
- ty jeszcze pytasz oczywiście ,że tak .
- hahaaa.
- hahaaa.
Wyszłam z pokoju ,bo uznałam że pójdę do bill'a zobaczyć jak tam mu idzie w rysowaniu.Z tom'em było coraz lepiej.Zapukałam do drzwi .
- hejo jak ci idzie rysowanie??
- szczerze to zajebiście .
- o to fajnie , mogę zobaczyć ??
- jasne .
- ej mega ładnie .
- dziękuje , chcesz ze mną rysować??
- oczywiście,że tak.
Bill dał mi kartkę i zaczęłam rysować.Rysowałam w zasadzie to do kolacji.Właśnie tom skończył ją robić i nas zawołał .Po kolacji oglądałam filmy i słuchałam muzykę.Była już godzina 23.Chciało mi się spać więc się umyłam i bardzo szybko zasnęłam...
___________________________________

open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz