To co robię nie ma sensu.Czy napewno do siebie pasujemy? Nie chce jej niszczyć życia jak innym dziewczyną.One tak uważały i mają racje.Maja znajdzie sobie kogoś innego.Tak będzie lepiej ,ale co zrobić aby jej nie zranić.Kocham ją i nie kocham .Nie wiem co się ze mną dzieje.Bill jest sto razy lepszy .Każdy będzie lepszym chłopakiem ode mnie .Może jak jej powiem to ta relacja co była zniknie.Ale pojawia się nowa .Nie taka sama.Może coś między bratem , a Mają zaiskrzy .Nie wiem ,ale się dowiem to dziwne że tak po urodzinach tak myślę.Ja ją kocham ,a z drugiej strony nie.Jeszcze parę dni temu to uczucie nie było tak śilne.Miałem w tedy je w dupie.Ona jest tu i będzie cały czas .Należy do naszej muzycznej rodziny.Już nie dam rady to widać ,że co raz mniej z nią gadam.Oddzielnie śpimy .Ja w sumie nie śpię ,bo nie mogę zasnąć.Cały czas myślę nad tym jak zareaguje...
Maja:
Coś się dzieje.Tylko co? Tom jest nerwowy , nie śpimy razem , nie chodzimy na spacery .Co się dzieje.Czy robię coś nie tak? Nikt oprócz tom'a mi na to pytanie nie odpowie.On mnie nie kocha ? Nie dawno jeszcze kochał.Nie wiem już się pogubiłam...
Tom:
Kurwa już nie dam rady muszę to powiedzieć .Tylko jak ? Dobra teraz albo nigdy już za chwilę nie wytrzymam.Zawołałem ją do mojego pokoju.
- Maja chodź!!
- Już idę.
- Muszę ci coś powiedzieć...
- no słucham.
- ale się boję...
- mów!!
- dobraa już daj mi chwilę.
- okej .
-Moje uczucia zanikają , nie wiem co się ze mną dzieje...
- co masz na myśli ??
- bill jest lepszy , każdy jest i będzie lepszym chłopakiem ode mnie...
- I?!
- musimy się rozstać ,zrobić sobie małą przerwę nie wiem czy jeszcze kiedyś ze sobą będziemy...
- to moja wina?
- nie po prostu nie wiem co się ze mną ostatnio dzieje...
-aha...
- a teraz mogę cię ostatni raz przytulić.
- tak i nie płacz to nigdy nie będzie ostatni przytulas , bo zbyt bardzo to lubię.
- Serio?
- tak tylko niestety już chyba nigdy ze sobą nie będziemy ( złapała mnie za brodę) .
- dobrze...
- mogę ...
- tak ( jak na razie był to nasz ostatni pocałunek)
- przyjaciele ?
- taak.
- to super.
Wyszła z pokoju .To co się działo w tym pokoju przed chwilą mnie przeprosło .Zbyt dużo emocji i uczyć Podejrzewam ,że za niedługo znajdzie nowego chłopaka .Jak by znalazła to bym się nie zdziwił. Myślałem ,że zupełnie inaczej zareaguje...
Maja:
Tak zerwaliśmy .Musiałam go ostatni raz pocałować.To co się działo przerosło mnie.Reakcja była naturalna , bo się tego spodziewałam.Przynajmniej jesteśmy przyjaciółmi .Zawsze nimi byliśmy tylko teraz bez związku ...
------------------------------------Trochę dużo jest tu uczuć .Miłego czytania.💕🥰❤:)
------------------------------------
CZYTASZ
open my eyes\\ tom kaulitz
Teen FictionObowiada o Maji, która wzięła udział w kastingu organizowanym przez niemiecki zespół Tokio hotel.