★Dobra przeprowadzam się★

261 8 0
                                    

Myślałam dosyć długo nad tym czy się przeprowadzić . Uznałam , że tak .Zadzwoniłam do bill'a .
- hejka
- hej mam pytanie.
- jakie?
- pomożecie mi ?
- chodzi o przeprowadzkę ?
- tak.
- wiesz co ja nie mam czasu , ale tom przyjedzie do ciebie.
- okej.
Spakowałam rzeczy ( część zostawiłam).Nie mogłam się doczekać .
★Rozmowa tom'a i bill'a★
- tom?
- co chcesz ?
- jedziesz do Maji .
- po co ?
- no przeprowadza się do nas.
- zajebiście...
- no to jedź do niej.
- dobra .

Przyjechał do mnie tom .Spakowaliśmy rzeczy do auta i pojechaliśmy. Nikt ani słowem się nie odezwał . Była grobowa cisza ( dosłownie).Zajechaliśmy , rzeczywiście nie było tam nikogo . Musiałam oczywiście czekać na bill'a , bo łaskawy tom nie chciał mi pokazać gdzie mam pokój .Bill wrócił do domu .Był zdziwiony ,że wszystkie moje rzeczy są w salonie.
- czemu nie jestesmś w swoim pokoju?
- twój cudowny braciszek mi nie pokazał .
- ja mu zaraz dam !
- co ?
- w ryj ,chodź zaprowadze cię do pokoju .
- oki .
Poszłam do pokoju.Był przepiękny .Rozpakowałam rzeczy i zeszłam na dół zrobić sobie herbatę .W kuchni był tom ,podczas robienia tej herbaty rzucał we mnie poduszkami . Kuchnia była połaczona z salonem.Mogła bym się poparzyć tą wodą ( powiedziałam do niego )

- i dobrze ( powiedział tom w dodatku śmiejąc się ze mnie )
Poszłam do bill'a , palił papierosa przy oknie .
- co ty robisz?
- nie widać papierosa pale .
- nie pal jeśli chcesz żyć długo i zdrowo .
- mi to wszystko jedno , każdy tu pali .
- no dobra , ale nie palcie przy mnie .
- okej.
- przyjdź do mnie jak skończysz .
Wyszłam z pokoju po 5 minutach przyszedł do mnie bill .Rozmawialimśy dosyć długo , powiedziałam mu jakiego ma cudownego brata . Był wściekły wpadł do pokoju tom'a i zaczął z nim rozmawiać .
- co ty sobie myślisz a jeśli by się poparzyła.
- trudno ...
- co trudno jeszcze raz coś jej zrobisz to porzałujesz .
- ok.
Tom:
Nie lubie tej całej Majki .Dziwna jest i tyle raczej jej nie polubie.Wolałbym chłopaka w zespole , ponieważ dla mnie jest to troche dziwne ,że nagle dołączyła dziewczyna. Co prawda dokuczam jej ,ale tylko żeby się pośmiać .Bill mi zrobił taką aferę o te poduszki .Z jednej strony było mi głupio za z drugiej chciało mi się śmiać .Ta mina brata bez cenna .
------------------------------------
I to tyle jeśli chodzi o ten rozdział.💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
------------------------------------

open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz