★Dzień po zrobieniu★

79 2 0
                                    

Wstałam rano i obudziłam się na ciele tom'a.Poszłam na śniadanie . Dziś miałam iść z Sofia do kina .Po śniadaniu poszłam się ubrać.
Oto co ubrałam:

Oto co ubrałam:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.




Za tydzień miały być moje urodziny.Po ubraniu się zeszłam na dół i gadałam z bill'em.
- hejo jak tam kolczyki ?
- hejka dobrze tylko mam trochę czerwone ucho .
- a bolało ?
- nie po co zadajesz takie pytania jak sam masz dwa .
- a no w sumie racja .
- hahahahah.
- co masz dziś w planach .
- iść do kina ...
- z kim?
- z Sofia , a co ?
- nic po prostu pytam .
- aha okej ej gdzie jest tom?
- poszedł na siłownie...
- a dobra to idę do swojego pokoju .
Poszłam do pokoju.Do kina miałam iść o godzinie 17 .Aktualnie siedzę na telefonie i uznałam ,że zadzwonie do Zuzi .
- halo .
- hejka mówiłam ci już?
- ale co?
- a dobra to już mówię zrobiłam sobie kolczyki .
- ale zajebiście, bolało ?
- nie ...
- to dobrze , bo sama bym chciała mieć...
- ale wiesz ,że każdy ma inny organizm i ciebie może boleć.
- aaa no tak zapomniałam .
- hahaaa
- hahaa niestety muszę już kończyć ,bo idę do sklepu.
- okej to papaaaa.
- paaaa.
Po rozmowie zaczełam czytać książkę ,aż zrobiło się południe i poszłam na obiad .Po obiedzie w zasadzie oglądałam telewizję,a o godzinie 15 zaczęłam się szykować .Nadszedł moment gdy miałam jechać do kina spakowałam torebkę i wyszłam z domu .Na mnie czekała taksówka .Sofia już czekała na mnie .Film był mega super trwał do 17 : 30 .Wyszłyśmy z kina i pojechałam do domu...
Tom:
Wstałem rano i  poszełem na śniadanie.Po nim poszłem na siłownię .Maja szła do kina z Sofia .Gdy wróciłem do domu rozmawiała ,więc nie chciałem jej  przeszkadzać.Nadszedł czas na obiad.Myślałem ,że z nią troche  pogadam ale poszła czytać książkę i szykowała się.W zasadzie tak dłużej z nią pogadałem dobiero jak wróciła z kina .Za tydzień miała urodziny.Musiałem jej kupić jakiś prezent....
------------------------------------

open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz