Ściągnełam buty i poszłam do jej pokoju .Zuzia cieszyła się ,że mieszkam w Polsce.Zamówiliśmy pizzę z serem i pieczarkami.Gdy czekaliśmy na jedzenie Zuzia bardzo chciała poznać bill'a bliżej.Nie było okazji, aby się bardziej poznali.
★Rozmowa★
- mam pytanie?
- no jakie ?
- czy mogłam bym Cię bliżej poznać.
- jasne jak chcesz to możesz zadawać mi pytania.
- okej to pierwsze pytanie.Jakiej muzyki słuchasz?
- eee no ogólnie to pop i metal.
-o fajnie , jak reagują ludzie na twój makijaż.
- Ogólnie normalnie i też mnie to zbytnio nie obchodzi.
- Dobra to nastę...
Właśnie teraz zadzwonił dzwonek do drzwi .Zuzia poszła odebrać jedzenie.Gdy wróciła poszłam po talerze .Była bardzo dobra.Gdy zjedliśmy poszliśmy do łazienki zmyć makijaż.
- boże jakie masz kobiece rysy twarzy.
- wiem dziękuje.
Zrobiliśmy sobie maseczki.Właśnie dla tego zmyłam makijaż.Nie wiem po co ,ale wam je pokaże.
Tak wyglądają :
Trzymaliśmy je na twarzy 15 minut .Gdy zdjeliśmy maseczki zaczęliśmy grać w butelkę.Zadawaliśmy sobie pytania.
Bill wylosował mnie.
Pytanie: Kochasz mnie ??
No oczywiście ,że tak .I tak graliśmy aż do znudzenia .Gdy nam się znudziła oglądaliśmy filmy.
- oj przepraszam was na chwile , ale muszę iść do toalety .
Uznałam ,że zapytam się bill'a o co chodzi z tym pytaniem.- bill.
- tak?
- o co chodziło z tym pytaniem ?
- nie no po prostu zadałem .
- a okej.
Zuzia wyszła z toalety.Ogólnie to do godziny 1 oglądaliśmy filmy.I w zasadzie poszliśmy spać...Wstałam rano tak dokładniej to o godzinie 11.Uznałam ,że zrobię tosty. Gdy zjedliśmy poszłam spakować rzeczy .O godzinie 12 wyszłam razem z bill'em z domu Zuzi.Bill nie malował się dziś , bo mu się nie chciało.Ogólnie moim zdaniem nie musi się wcale malować .On jest prześliczny.Gdy weszliśmy do domu poszłam ubrać swój gorset .Dzisiaj nie jadłam obiadu,ponieważ nie byłam głodna i nie dawno jadłam śniadanie.Resztę dnia spędziłam z bill'em...
Bill:
Muszę jej coś powiedzieć gdy wrócimy do domu.Maja poszła ubrać gorset.Po ubraniu go wyszła z pokoju .Ja poszłem do naszego pokoju .Poszła jeszcze po coś na dół.Gdy weszła do pokoju ja stanąłem przed nią bez słowa.Stałem tak gdzieś z minutę .Cały czas patrzyłem w jej piekne oczy .W końcu nie wytrzymałem i ją przytuliłem i powiedziałem " muszę ci coś powiedzieć".Usiadłem razem z Mają na łóżku.Wiesz co ? Kocham cię i będę ci to mówił co dziennie.Nie wiem czemu tak bardzo kocham cię , ale wiem że dzięki tobie tutaj jestem.I muszę ci coś pokazać.Tadaaa oto mała rzecz którą zrobiłem ci na szydełku.
- oo dziękuje bardzo jesteś prze przekochany i też cię bardzo kocham ( Przytuliłam go).
Tak to wygląda:Resztę dnia spędziłem właśnie z Mają...
CZYTASZ
open my eyes\\ tom kaulitz
Roman pour AdolescentsObowiada o Maji, która wzięła udział w kastingu organizowanym przez niemiecki zespół Tokio hotel.