Wstałam rano ,a tom był wtulony we mnie .
- jak tam kolano ?
- boli ...
- aha zdejmuje ci ten bandarz .
- okej .
- no śniaka masz i opuchliznę też.
- aha...
-nałożę ci maść powinna ci pomóc .
- dobrze.
- jesteś w stanie pójść na śniadanie?
- nie .
- dobra czekaj tu ja zjem i ci przyniosę .
- okej i dzięki .
- nie ma za co .
Poszłam na śniadanie z kolanem nie jest dobrze ,a za 2 dni miały być święta.Mam nadzieje ,że ta maść mu pomoże.Zjdłam śniadanie i z tacą poszłam do swojego pokoju.Tom zjadł wszystko ze smakiem.Powiem szczerze bardzo się martwie o jego kolano .Co jeśli będzie coraz gorzej i będzie trzeba jechać do szpitala.Oby tak nie było.Dziś miałam iść z Sofią na zakupy i łyżwy.Poszłam się ubrać ,ale najpierw pomogłam mu przenieść się do jego pokoju .
Oto co ubrałam:Najpierw poszłyśmy na łyżwy.
- hejka .
- hej to co idziemy ??
- no jasne jeszcze pytasz...
- hahaaa.
- hahaaa.
Było mega fajnie .Nauczyłam się nowej sztuczki , czyli podnoszenie nogi podczas jazdy.Przyszedł czas na zakupy .Poszłyśmy do galerii , ale na początku poszłyśmy coś zjeść.
- ej wiesz co się wczoraj stało?
- nie...
- byłam wczoraj na łyżwach z chłopakami .
- no mów dalej .
- i tom się wywalił ,nie może zginać kolana.
- o boże on zawsze musi sobie coś zrobić.
- no dokładnie.
-dzień bez wywalenia się to dzień stracony .
- a żebyś wiedziała ,że tak .
- hahaaa .
- hahaaaa .
Po zjedzeniu poszłyśmy do sklepu z ubraniami .Kupiłam sobie sweter.Był koloru białego.Sofia musiała sobie jeszcze kupić szampon do włosów ,więc poszłyśmy do sklepu z kosmetykami .Wyszłyśmy z galerii .Odprowadziłam ją do domu .Otworzyłam drzwi .
- no wreszcie jesteś ( powiedział bill).
Ja poszłam do tom'a .Zapukałam do drzwi.
- jak kolano ??
- już dobrze.
- to się cieszę.
Bill uznał ,że zrobimy sobie wieczór filmowy .Wyszłam z pokoju i uznałam ,że poczytam książkę .Nadszedł czas na kolację.Tym razem tom zszedł na dół .Po kolacji poszłam się umyć.Tak jak mówiłam był wieczór filmowy...
Tom:
Maja dała mi maść.Pomogła mi .To dobrze , bo nie chciał bym spędzić nie daj boże w szpitalu.Dziś mój brat uznał,że zrobimy sobie wieczór filmowy Po obejrzeniu połowy zasneliśmy wszyscy na jednym łóżku w pokoju Bill'a.
___________________________________
CZYTASZ
open my eyes\\ tom kaulitz
Ficção AdolescenteObowiada o Maji, która wzięła udział w kastingu organizowanym przez niemiecki zespół Tokio hotel.