★Urodziny ★

94 3 0
                                    

Dziś były urodziny tom'a i bill'a .Wstałam rano i poszłam na śniadanie .Zjadłam moje ulubione tosty z pomidorem i awokado  .Po zjedzeniu poszłam do pokoju .Strasznie nie mogłam się doczekać urodzin .Ktoś zapukał do drzwi.Był to tom .Jak zawsze stanął nic nie mówiąc .Uznałam ,że tym razem ja go przytulę ( to on zawsze to robił).
- Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin kochanie.
- dziękuje ...
Obejrzeliśmy film i pogadaliśmy .Byłam cały czas w piżamie .To były 17 urodziny bliźniaków  .Ja miałam urodziny 1 grudnia .Troszkę musiałam sobie na nie poczekać .Po oglądaniu godzinnego filmu i gadania uznałam ,że najwyższy czas się już ubrać .Ubrałam.dresy .Tom wyszedł z pokoju,a ja zadzwoniłam do Sofii.
- hejka .
- hejka ej widziałaś co się odwala na facebooku .
-nie...
- każda fanka  składa im życzenia i te komentarze...
- oooo dobraa sprawdzę.
- papaaaa.
- papaaaa.
Szybko sprawdziłam i to jest prawda .Fanki tak się kłóciły w komentarzach , a ja miałam z tego ubaw . Tak jak i z resztą chłopaki .To była nowa aplikacja .Szczerze nie byłam bardzo zazdrosna , bo wiedziałam ,że fanki mają jakąś furię na ich punkcie.Było południe ,więc poszłam na obiad .Po obiedzie odrazu zaczłam się szykować .Na poczatku zrobiłam pielegnację i ubrałam białą sukienkę.
Tak wygląda:

Po ubraniu zaczęłam się malować

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Po ubraniu zaczęłam się malować .Malowanie przerwał mi tom .
- ale wiesz ,że nie potrzebujesz makijażu ...
- a weź przestań .
- no ja poprostu stwierdzam fakty i jestem szczery.
Bardzo było to miłe z jego strony .

- dobra skończyłam (powiedziałam sama do siebie).
Tak wygląda makijaż:

Dokładnie  macie tu makijaż oka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dokładnie  macie tu makijaż oka .
Zastanawiałam się czy pokręcić włosy .Uznałam ,że tak bo mam jeszcze dużo czasu .Dobra przyszedł czas żeby jechać na urodziny.Wzięłam prezent i zeszłam na dół.Jechaliśmy 15 minut .Weszliśmy do środka i czekaliśmy na gości.Było ich gdzieś 15.Gdy przyszli wszyscy to dałam  im prezenty  .Urodziny trwały do 23...
Tom:
Dziś były moje urodziny.Nie mogłem się doczekać.Przed nimi ogladałem filmy z Mają.Poszłem na obiad .Po obiedzie Maja poszła się szykować .Zaczęła się malować.Moim zdaniem nie potrzebnie ,bo jest przepiekna.Urodziny były mega fajne i ta jej sukienka.Idealna do tali .Dostałem perfumy , które przepięknie pachną .Wróciliśmy dosyć późno od razu poszłem spać.To jest skrócona wersja moich i brata urodzin , bo jak już mówiłem jestem bardzo zmęczony...

------------------------------------

open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz