Bill:
Minął tydzień.Uczucia nie zanikły .Nie wiem jak u Maji .Za nie długo miały być święta.Uznałem ,że z nią porozmawiam.Wstałem rano i poszłem na śniadanie...
Maja:
Uczycia do bill'a zanikły.Były tylko przez chwile po pocałunku.Poszłam na śniadanie i chciałam iść sama na spacer.Jednak ktoś mnie zatrzymał.Był to bill.
- mogę iść z tobą?
- jasne .
Spacerek trwał 30 minut .Cały czas gadaliśmy(dosłownie cały czas).
- Maja...
- tak??
- mam pytanko...
- jakie ?
- czy coś do mnie nadal czujesz?
- nie ..
- aha okej ja też...
Dziś mieliśmy ubierać choinkę.Wróciłam do domu razem z bill'em i poszłam po ozdoby.
Tak wygląda choinka:
Po ubraniu choinki poszłam zjeść śniadanie.Miałam iść do sklepu z Sofią.Ubrałam kurtkę i wyszłam z domu.
- hejka.
- hej to gdzie idziemy?
- po ozdoby...
- okej .
Tak spędziłam prawie całe popołudnie...
Bill:
Poszłem na spacer z Mają.Zapytałem się jej czy coś do mnie jeszcze czuje.Nie czuła , a ja ją okłamałem.Bo tak jak ona nic nie czuje to ja czuje i to trochę bardzo.Ozdobiliśmy choinkę.Ślicznie wyglądała.Maja poszła do sklepu,a ja rysowałem .Uznałem ,że powiem jej po kolacji.Wróciła do domu.Bałem się tej rozmowy .Ostatni raz rozmawiałem z dziewczyną o związku 2 lata temu .W sumie do odwarznych świat należy.Przyszedł czas na rozmowę.Zawołałem ją , żeby przyszła do mojej pokoju.
- siadaj musimy porozmawiać.
- okej...
- okłamałem cię , nadal coś do ciebie czuje wiem że ty nie .
- Serio?
- tak i czy możemy spróbować?
- chodzi o związek??
- dokładnie tak...
- no dobra spróbujmy .
Przytuliłem ją .Byłem bardzo szczęśliwy chociaż wiem ,że to tylko próba .Uznaliśmy ,że damy sobie miesiąc .Jeśli nasz związek będzie po tym miejscu nadal trwał to znaczy ,że jest naprawdę.Mam nadzieje ,że ta relacja przetrwa...
Maja:
Jednak coś do mnie czuje.Oczywiście ,że dałam mu szansę.Uznaliśmy ,że damy sobie miesiąc.Jeśli przez ten miesiąc relacja będzie taka sama to znaczy ,że jest naprawdę.Powiem nie wiedziałam ,że jestem ,aż tak zajebista hahaaahaaa.Najpierw tom po około tygodniu bill.No powiem , powiem zaskoczenie jest.Nikt o tym jeszcze niewie .Dla tego ,że nie wiemy czy ta relacja przetrwa...
___________________________________
Jest to już 30 rozdział!! Ale to szybko zleciało.😘
___________________________________
CZYTASZ
open my eyes\\ tom kaulitz
Teen FictionObowiada o Maji, która wzięła udział w kastingu organizowanym przez niemiecki zespół Tokio hotel.