★Zuzia★

50 1 0
                                    

Dziś miałam iść do Zuzi na noc .Wstałam rano i poszłam na śniadanie .Po śniadaniu wyciągnęłam z szafy ubrania i je ubrałam.
Oto co ubrałam:

Do Zuzi miałam iść dopiero o godzinie 17

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Do Zuzi miałam iść dopiero o godzinie 17.Gdy się ubrałam poszłam do pokoju bill'a .Bill jadł jeszcze śniadanie.Nagle drzwi otwrzyły się.Ja uznałam ,że wstane z łóżka i będę stać bez słowa.
- co się stało?
Dalej stałam bez słowa.W końcu nie wytrzmałam i go po prostu przytuliłam .Nadal nic nie mówiłam on też mnie objął.
- czyli o to ci chodziło??
- dokładnie tak.
- boże jakie słodkie.
Zaczęliśmy sobie zadawać pytania.Najpierw ja zadałam mu pytanie.
- eee dobra to najpierw ja ...Czemu ze mną jesteś w związku??
- Szczerze nie wiem,ale w sumie.Jestem z tobą, bo po prostu jesteś wspaniała i nie będę już nic dodawał.
- ty też jesteś cudowny , kochnany po prostu najlepszy .
- ooo dziękuje dobra to teraz ja .Czy wróciła byś do mojego brata?
- Szczerze jest taka możliwość ,ale szansę są na do bardzo małe .Chce tutaj być ufam ci w 100000% i bardzo dobrze mnie rozumiesz.
- Jestem tego samego zdania jeśli chodzi o nasz związek.
- dobra już mi się nie chce hahaaaa.
- hahaaa.
- dobra idę czytać książkę.
-okej  , ej poczekaj mogę iść z tobą??
- ale gdzie??
- no do Zuzi .
- raczej tak ,ale zapytam się jej.
- dobra.
Czytałam książkę ,aż nadszedł czas na obiad.Zjadłam wszystko ze smakiem.Poszłam do pokoju .No prawie  , bo bill zatrzymał mnie na schodach.
- zapytałaś się jej??
- boże zapomniałam już się pytam.
- okej.
Zadzwoniłam do Zuzi .Miałam dobrą wiadomość dla bill'a ,bo się zgodziła.Zaczęła się pakować na nockę.Po spakowaniu się sięgnęłam  po telefon.Byłam zaskoczona ,że była już ta godzina .Dokładnie to była godzina 16:45.
- Bill pośpiesz się!!
- już idę.
Wyszłam z domu razem bill'em.Zapukałam do drzwi.
- hejka sorki za małe spóźnienie.
- nic nie szkodzi kochana.
Ściągnełam buty i poszłam do jej pokoju.Ogólnie było super ,ale  nocka będzie opisana  w następnym rozdziale...
___________________________________
:)

open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz