★Już jest lepiej★

41 2 0
                                    

Wstałam rano i poszłam na śniadanie.O dziwo już się czułam 100 razy lepiej , ale dalej byłam osłabiona.Tom zrobił mi na śniadanie moje ulubione tosty z awokado .Zapytał się mnie jak się czuje .To bardzo miłe z jego strony.Po śniadaniu poszłam się ubrać.
Oto co ubrałam :

Gdy się ubrałam zeszłam na dół ,żeby pójść do salonu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gdy się ubrałam zeszłam na dół ,żeby pójść do salonu. Był tam tom i razem oglądaliśmy filmy.Jeszcze nie wychodziłam z domu  .Bałam się ,że będę jeszcze bardziej przeziębiona .Oglądaliśmy filmy do godziny 11.Nadszedł czas na obiad.Nie chciało nam się  robić ,więc go zamówiliśmy.Zamówiliśmy makaron.Był mega dobry.Gdy zjadłam tom pozmywał  naczynia.Ja poszłam czytać książkę.Po 30 minutowym czytaniu przyszedł do mnie tom.
- wiesz co zapomniałem ci powiedzieć ,że wczoraj dzwonił do ciebie bill.
- kiedy?
- jak spałaś.
- aha to dokończę ten rozdział i do niego zadzwonie.
- okej.
Tom wyszedł z pokoju ,a ja zabrałam się za dokańczanie rozdziału.Teraz zadzwoniłam do bill'a.
- hejka.
- hej dzwoniłeś do mnie wczoraj.
- tak , jak sie czujesz??
- już lepiej .
- to się cieszę.
- jak coś tom dawał mi leki i się mną opiekwał .
- wiem, wiem zadzwonie do ciebie wieczorem.
- okej papaa .
- papaa  .
Po rozmowie z bill'em poszłam do toalety zrobić pielęgnację .Wiem ,że jest popołudnie ale co z tego.Gdy skończyłam robić swoją"poraną" pielęgnacje uznałam ,że pójdę do pokoju tom'a .Zapukałam do drzwi .
- mogę wejść ??
- pewnie ty jeszcze pytasz.
- hihi co robimy ??
- nie wiem...
- może zagramy w coś .
- no okej , wiesz co weź jeszcze tą tabletkę.Jesteś jeszcze ochrypnięta.
- dobrze...
Gdy połknęłam tabletkę to zaczęliśmy grać w gry.Graliśmy ,aż przyszedł czas na kolacje.Robiliśmy ją razem .Dokładnie to tosty, ale tym razem z serem.Po zjedzeniu poszłam się umyć i do późna czytałam książkę,ale najpierw zadzwonił bill .

Godzina 23 tom przychodzi do mojego pokoju:
- hejka nie przeszkadzam ??
- nie właśnie miałam iść spać .
- aha okej,bo ja ogólnie mam pytanko...
- jakie ??
- mogę z tobą spać??
- jasne .
Zgasiłam lampki , które miałam powieszone na łóżku i poszłam spać razem z tom'em.Spałam razem z nim do rana...
__________________________________

open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz