Tom:
Wstałem rano i poczułem coś jakby takie uczucie nie do opisania.
- chyba się zakochałeś kolego ( powiedziałem do siebie)
Zeszłem na dół była tam Maja .Teraz to uczucie było jeszcze bardziej mocniejsze.Zrobiełem sobie śniadanie .Zjadłem i poszedłem do pokoju.Myślałem cały czas czy na pewno .To myślenie przerwało mi pukanie do drzwi.Była to Maja.
- hejka jak się czujesz ?
- dobrze jeszcze trochę mnie brzuch boli.
- aha okej .
- czy ty też nie możesz się doczekać.
- czego?
- koncertu w Polsce.
- aaa no jesne nie mogę się doczekać wreszcie zobaczę moją przyjaciółkę.
Wyszła z pokoju.Dalej myślałem i doszłem do wniosku ,że tak to naprawdę .Ogólnie te uczucia były bardzo mieszane raz tak raz nie.Szczerze mówiąc trochę już w tych uczuciach się pogubiłem .
Maja:
Wstałam rano jak zawsze chłopaki już czekali z śniadaniem , a tom jeszcze nie wstał.Po paru minutach zszedł na dół .Zjadł śniadanie .Jeszcze trochę nie miał apetytu .Uznałam ,że jak zje to pójdę się go zapytać jak się czuje .Najpierw do swojego pokoju ,żeby się ubrać .
Ubrałam coś takiego:Po ubraniu się poszłam do tom'a .O dziwo był bardzo miły i zamyślony .Zapytałam się go jak się czuje .Powiedział ,że dobrze.Troche go bolał brzuch. Wyszłam z pokoju .Teraz wam powiem coś o koncercie .Miał być za tydzień , ale my jechaliśmy wcześniej .Próby trzeba było zrobić.Ogólnie mieliśmy jechać za dwa dni,a mieliśmy być tam 3 tygodnie.Koncerty były w paru miastach i dla tego .Najbardziej nie mogłam się doczekać , aż się spotkam z moją przyjaciółką .Ma na imię Zuzia.Odkąd się przeprowadziłam ani razu się z nią nie spotkałam .Tylko rozmawialiśmy na kamerce.
Pomału zaczęłam się pakować ,bo wolę to robić na spokojnie ,żeby wszystko zabrać .
Tak wygłdała walizka :Dziś cały dzień siedzieliśmy w domu .Jeszcze zapomniałam dodać ,że spakowałam misia.Miałam takiego jednego bez którego nie mogłam zasnąć.
Tak wygląda:Bożeee jak się nie mogę doczekać wreszcie zobaczę swoją rodzinę i przyjaciółkę ( powiedziałam do siebie )Jakby ktoś nie pamiętał jestem z Polski .Przeprowadziłam się do Niemiec ,ponieważ moi rodzice mają tu bardzo dobrze płatną pracę.
CZYTASZ
open my eyes\\ tom kaulitz
Novela JuvenilObowiada o Maji, która wzięła udział w kastingu organizowanym przez niemiecki zespół Tokio hotel.