★Sprzątanie★

35 0 0
                                    

Wstałam rano i poszłam na śniadanie.Dziś miałam iść do nowego domu posprzątać .Za 2 lub 3 dni mieliśmy się przeprowadzać.Nie możemy się już doczekać.Po śniadaniu poszłam się ubrać.
Oto co ubrałam:

Gdy się ubrałam poszłam do tom'a

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gdy się ubrałam poszłam do tom'a .Bill'a nie było w domu od rana .Miał wrócić dopiero o godzinie 20.Zapukałam do drzwi .
- mogę wejść??
- jasne (odłożył telefon na bok).
- trochę mi się nudzi.
- bo nie ma mojego brata ,co nie ??
- dokładnie tak.
- hah.
- ej tak wogóle często wychodzisz wieczorem .
- tak ,a co?
-a gdzie tak chodzisz , do dziewczyny?
- nie heh , jak narazie nie mam zamiaru jej mieć.
-aha okej.
- a wychodzę pobiegać i w między czasie słucham muzyki albo idę na ławkę do parku.
- a okej.
Siedziałam w jego pokoju dosyć długo Nadszedł czas na obiad.Po obiedzie uznałam ,że przeczytam rozdział.Gdy skończyłam to spakowałam torebkę i wyszłam z domu.Po 15 minutach dotarłam na miejsce.Weszłam do środka.Jest tak taki burdel ,że będę to sprzątać do nocy.Podłogi brudne,kartony po meblach, okna z jakiegoś pyłu.No po prostu będę się bawić w sprzątaczkę.Po godzinie sprzątania nagle ktoś wszedł do domu.Wystraszyłam się nie potrzebnie,bo przyszedł tom.
- hejka ,przyszedłem ci pomóc.
- o to fajnie.
- co ci zostało.
- kartony i podłoga.
- a okej  to ja umyje podłogi i to okno które zaczełaś.Ty weź kartony.
- nie , nie.
- oj tak  , tak księżnicza męczyć się nie może.
- no niech ci będzie hahaa.
- haha.
Bardzo miło z jego strony ,że specjalnie przyszedł mi pomóc.Skończyliśmy o godzinie 19.Zgasiliśmy światło i wyszliśmy.Bill'a nie było jeszcze w domu.Gdy dostaliśmy na miejsce odrazu zjedliśmy kolację  ,bo byliśmy mega głodni.Gdy zjadłam poszłam się umyć i czekałam na bill'a.Po 30 minutach ktoś wszedł do domu.Wiadomo kto to był.Bill zjadł kolacje i też się umył .Przyszedł do naszego pokoju.Oglądaliśmy filmy do późna...
___________________________________

open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz