★Koncert★

39 0 0
                                    

Wstałam rano i poszłam z chłopakami na śniadanie .Dzisiaj mieliśmy grać koncert.W zasadzie to odrazu po zjedzeniu śniadania poszłam spakować torebkę.Przyjechał po nas bus i udaliśmy się na hale gdzie mieliśmy grać koncert.Jak narazie na sobie miałam szare dresy i bluzę.Dojechaliśmy na miejsce i poszliśmy do szatni.Pan podał nam gitary i mikrofony.Zaczęła się próba generalna.Wyszła bardzo dobrze.Gdy się skończyła to poszliśmy na dawanie autografów i robienia sobie zdjęć z fanami.Ogólnie kocham swoich fanów.Oni są tacy cudowni.Oczywiście ,że sa psychofani i hejterzy.Ja się tym nie przejmuje.Robię to co robię nie każdemu musi się to podobać.Tak boli to czasem ,ale odrazu odkładam telefon idę przed siebie.Oczywiście z uśmiechem na twarzy.Najbardziej zapadła mi w pamięć 14-letnia fanka.Która zrobiła własno ręczne prezenty dla nas. Ma na imię Lana.Ona tak nas szanuje i kocha nasze teksty piosenek .Uznałam ,że po koncercie wezmę ją za kulisy.

- ej Lana poczekaj !
- tak?
- ale tak między nami oki?
- dobrze.
- po koncercie poczekaj ,aż wszyscy wyjdą z hali.I podejdź do najbliższego ochroniarza .Powiedz mu żeby mnie zawołał.
- okej i dzięki.
- nie ma za co od ciebie płynie taka dobra energia.
- ooo dziękuje od ciebie też.

Poszłam się przebrać  , bo przecież nie będę występować w dresach.
Oto co ubrałam:

Wzięłam gitarę i weszłam na scenę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wzięłam gitarę i weszłam na scenę.Ja miałam w kolorze czarnym ,a tom czerwonym .Koncert był cudowny.Jestem w szoku,że fani znają wszystkie teksty piosenek  ,które były na koncercie. O dziwo tom nic sobie na nim nie zrobił hahaa.Zeszliśmy ze sceny.Odłożyłam gitarę i czekałam.Po 15 minutach ochroniarz do mnie przyszedł.
- ej Maja ona serio ma wejść.
- tak.
- dobra tylko sprawdzę czy nic nie ma,żeby nic ci się nie stało.
- okej.
Lana przyszła pogadałyśmy chwilę .Serio Lana jest mega miła .Niestety już musiała iść ,bo zadzwoniła do niej mama.Spakowałam wszystkie rzeczy i wsiadłam do busa.Dodarliśmy do hotelu .Zjadłam kolacje i poszłam spać.Jestem strasznie zmęczona.Ten koncert zapamiętam chyba najlepiej...
------------------------------------
Miłego czytania kochani.🥰😘:) 💕❤
___________________________________

open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz