★Włosy★

56 2 2
                                    

Dziś miałam iść do fryzjera.Wstałam rano ,jak zresztą zawsze.Bill'a nie było w moim pokoju.Bardzo mnie to zdziwiło.Wyszłam z pokoju i poszłam na śniadanie.Okazało się,że bill był już na dole .Szykował śniadanie.Dziś był jego dyżur.Śniadanie było pyszne.Gdy zjadłam poszłam do swojego pokoju,aby się ubrać.
Oto co ubrałam:
 

Fryzjera miałam o godzinie 16

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Fryzjera miałam o godzinie 16.Po ubraniu się poszłam na spacer.Spacer trwał godzinę wiem troche długo ,ale uwielbiam długie spacery.Wróciłam do domu .Nadszedł czas na obiad.Jeszcze nie wiedziałam ,że nasz kontakt się może pogorszyć .Jedzenie obiadu przerwał mi telefon.
- halo.
- halo córcia wyjeżdżamy.
- jak to...
- no normalnie wracamy do Polski .
- ale ja nie mogę.
- bez dyskusji za tydzień wyjeżdżamy.
- ja jestem w zespole , nie mogę od tak sobie pojechać do innego kraju.
- gówno mnie to obchodzi.
Rozłączyłam się i pobiegłam z płaczem do łazienki.Akurat był w niej bill.
- co się stało ???
- to koniec...
- ale  czego??
- zespołu!!
- nie możliwe.
- wracam do polski tata nie zgadza się abym tu została.
- za ile??
- tydzień.
- czekaj mam pomysł.
- jaki??
- albo wszyscy do polski ,albo zostajemy tutaj.
- tata się nie zgodzi !
- oj my sobie z nim jutro porozmawiamy.
- no okej.
- ja cię kocham i jak będzie trzeba to pojedziemy razem z tobą.
- a co z fanami.
- muszą zrozumieć ,że nadal jesteśmy takim samym zespołem tylko bedziemy mieszkać gdzieś indziej.No ja przepraszam bardzo , ale nie możemy się rozdzielić.
- no w sumie to masz racje .
- no właśnie.
Nadszedł czas ,aby iść do  fryzjera.Spakowałam torebkę i wyszłam z domu.Byłam tam gdzieś z 2 godziny .Wiem ,że trochę długo.
Tak wyglądają moje włosy:

Efekt końcowy bardzo mi się podoba

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Efekt końcowy bardzo mi się podoba .Były bardzo podobne do włosów bill'a.Wyszły one przepięknie.Nadal w głowie miałam rozmowę z tatą, ale cieszę się że zespół mnie tak wspiera.Oni nie pozwolą na to ,żebym odeszła.Powiedzieli ,że jak coś to jadą zemną do Polski.Oczywiście czasami bym wracała do Niemiec .Jeśli będziemy mieszkać w Polsce to nie chce nam się zmieniać producenta.Więc czasami byśmy tu byli .Weszłam domu , każdemu podobały się moje włosy .Resztę dnia w zasadzie to przegadaliśmy i jutro chłopaki mieli pogadać z moim tatą.Jest mi tutaj bardzo dobrze .Miałam tu zostać na długo , nawet nie miął rok.Wiem ,że właśnie tutaj spędziłam najlepsze dni mojego życia.Nadszedł czas na kolację.Po kolacji poszłam się umyć i spać .Bałam się rozmowy z ojcem....
------------------------------------
Kochani jutro są święta więc...Życzę wam wesołych świąt.Miłego czytania moich książek i żeby uśmiech nie znikał z waszej twarzy.A pod choinką niech się pojawią wasze wymarzone prezenty.Jeszcze raz wesołych świąt.💕❤🥰🌨❄☃⛄🎄
___________________________________

open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz