Tom :
Wstałem rano miałem dziwny sen .Śniła mi się Maja jak się rano obudziłem pomyślałem o niej .Uśmiech pojawił się na mojej twarzy .Zeszłem na dół . Była tam Maja.- gdzie jest reszta ?
- Śpią.
- a ktora jest godzina ?
- 8 rano a co ?
- a nic tak po prostu pytam ( byłem zaskoczony ,że tak wcześnie wstałem )Zapytała mnie co chce na śniadanie . Zdziwiło mnie to .Rzeczywiście zrobiała mi to śniadanie i w dodatku usiadła na przeciwko mnie Przez chwilę mieliśmy kontakt wzrokowy .Zaczerwiemiłem się jak zjadłem poszłam do pokoju .
Maja :
Wstałam dosyć wcześnie byłam zbyt głodna żeby poczekać na resztę .Zrobiłam sobie śniadanie . W trakcie robienia usłyszałam kroki. Był to tom pytał się gdzie jest reszta ,ja odpowiedziałam , że śpią . Zapytałam się co chce na śniadanie. Po ugotowaniu usiadłam i zaczęłam jeść. Mieliśmy kontakt wzrokowy .Tom bardzo się zaczerwienił .( chyba się skapną ,bo zaczął bardzo szybko jeść i poszedł do pokoju )Dziś mieliśmy jechać do studia .Podjechał po nas bus był czarny i dosyć duży .Wsiadliśmy do środka .Studio nie było dosyć daleko tylko my nie jechaliśmy tam nagrać piosenke ,tylko po to żeby podpisać kontrakt . Podpisaliśmy go było południe i byliśmy głodni .Poszliśmy do restałraci pod nazwą "love it " .Tom zamówił burgera ,ja makaron , a reszta to samo nie byli bardzo głodni wzięli zupę.Po zjedzeniu pojechaliśmy do domu.
Bill:
Coś ten tom podejrzany ( powiedziałem sam do siebie).Najpierw dokucza Majii wyzywa ją ,a teraz z dnia na dzień stał się miły .Uznałem , że się go zapytam z jakiego powodu nastąpiła taka zmiana .
- tom ?
- tak ?
- wyjaśnij mi czemu jesteś taki miły dla Majii?
- nie wiem.
- ciekawe ciekawe coś mi tu śmierdzi kłamiesz!!
- nie.
- powiedz prawdę .
- no dobra, po prostu uznałem ,że moje zachowanie jest żałosne.
- aha ...💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
CZYTASZ
open my eyes\\ tom kaulitz
Novela JuvenilObowiada o Maji, która wzięła udział w kastingu organizowanym przez niemiecki zespół Tokio hotel.