Od urodzin minęło jakoś ponad miesiąc.Za niedługo miało być halloween .Wstałam rano i poszłam zjeść śniadanie .Tak dokładniej było już na stole .Zrobił je Tom. Dziś mieliśmy kupić akcesoria do deklaracji .Po śniadaniu poszłam do pokoju i się umyłam.
Oto co ubierałam:Po ubrania się uznałam,że przeczytam książkę.Tak mnie wciągnęła ,że zrobiło się południe .Czyli jak zawsze poszłam na obiad.Po obiedzie mieliśmy iść do galerii .Poszłam spakować torebkę i wyszłam z domu .Szła z nami Sofia .Kupiliśmy sztuczną krew , talerze papierowe itp.Jutro miałam iść na paznokcie.Wróciliśmy do domu .Zjadłam kolacje i poszłam spać...
★Paznokcie★
Dziś miałam iść o 12 na paznokcie .Wstałam rano i wybierałam wzór ,bo do tej pory nie wiedziałam.Przyszedł czas ,aby na nie jechać .Pani która mi je robiła ma na imię Kate .Ma ogromny talent .
Tak wyglądały :Były przepiękne.Wróciłam do domu była godzina 15 .Obiad był o 13 ,więc się na niego spóźniłam .Poszłam do kuchni ,żeby co kolwiek zjeść.Był już tam tom , który robił mi obiad.
- o już jesteś zrobiłem ci obiad...
- dziękuje .
- nie ma za co...
Zjadłam obiad i poszłam do pokoju .Zadzwiniłam do Sofii .Pokazałam jej paznokcie i powiedziała ,że są bardzo ładne.Tak dokładniej wysłałam jej zdjęcie.
Tom :
Dziś Maja szła na paznokcie.Spóźniła się na obiad ,więc uznałem ,że go zrobie.Zrobiełem jej ulubiony makaron .Była zdziwiona ,ale wszystko zjadła ze smakiem .Cieszę się ,że jej smakuje.Gdy zjadła poszła do swojego pokoju ,a ja za ten czas kiedy rozmawiała przez telefon poznałem naczynia.Poszłem na górę .Chciałem zobaczyć jej paznokcie.Powiem tyle ma nie zły gust .I w zasadzie zostałem w tym pokoju do kolacji .Graliśmy w gry i oglądaliśmy film.Nadszedł czas na kolację zjadłem ją i poszedłem spać ....
------------------------------------
Wiem ,że niektore rozdziały są krótkie.Bardzo dziękuje ,że wogóle czytacie moje książki...😘🥰❤:) 💕
___________________________________
CZYTASZ
open my eyes\\ tom kaulitz
Novela JuvenilObowiada o Maji, która wzięła udział w kastingu organizowanym przez niemiecki zespół Tokio hotel.