★Następny dzień remontu★

50 1 0
                                    

Wstałam rano i poszłam na śniadanie .Już jestem naszczęście  zdrowa.Dokładnie minęło już 5 dni.Za 2 dni miał przyjechać bill .Śniadanie robi tom .Po śniadaniu poszłam się ubrać.
Oto co ubrałam:

Dzisiaj mieliśmy iść do nowego domu robić kuchnię

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dzisiaj mieliśmy iść do nowego domu robić kuchnię.Gdy się ubrałam uznałam ,że poczytam sobie książkę.Czytałam w zasadzie do południa .Nadszedł czas na obiad.Nie chciało nam się go robić .Zamówiony obiad przyszedł po 30 minutach.Zjadłam wszystko ze smakiem.W zasadzie to po obiedzie poszłam spakować torebkę.Gdy ją spakowałam to razem z tom'em wyszłam z domu .Ogólnie nasz dom nie był daleko.Gdzieś około 15 minut.Było już tam parę rzeczy.Dziś przyszliśmy złożyć meble.
Tak będzie wyglądać:

Była godzina 19 , nie chciało nam się już składać tych mebli

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Była godzina 19 , nie chciało nam się już składać tych mebli .Posprzątaliśmy kartony z mebli i wyszliśmy z domu.Po 15 minutach chodzenia byliśmy już na miejscu.Weszłam do środka i zadzwonił do mnie telefon.Był to bill.Nie zdążyłam nawet się rozbierać.Weszłam do swojego pokoju.
- hejka.
- hej co tam??
- wszystko dobrze.
- jesteś już zdrowa??
- tak .
-to super , co dziś porabiałaś??
- składam meble do kuchni.
- o to fajnie .
- nie mogę się doczekać ,aż wrócisz  .
- ja też się nie mogę doczekać,wytrzymasz jeszcze dwa dni.
- no wytrzmam ,ale ledwo .
- hahaa .
- haha.
- dobra muszę kończyć .
- oki papaa .
- papa .
Skończyłam rozmawiać z bill'em i zeszłam na dół.Kolacja była już zrobiona .Szczerze zdzwowiło mnie to bardzo Gdy zjadłam poszłam na górę .Uznałam ,że ogarnę sobie trochę swój pokój.Sprzątałam gdzieś 20 minut.Gdy skończyłam usiadłam na łóżku,ale nie na długo bo przyszedł do mnie tom .
- mogę wejść??
- jasne.
- oglądamy coś??
- tak tylko się umyje.
- okej to czekam na dole.
Tom wyszedł z pokoju,a ja poszłam się umyć .Gdy się umyłam to zeszłam na dół.Oglądałam już film gdzieś około 40 minut .Było mi zimno .Tom zauważył to i poszedł po koc mówiąc " zaraz wracam" .Wrócił z kocem .Otulił
mnie tym kocem i przytulił .W wtedy powiedział" teraz jest ci ciepło ".Właśnie dla tego uwielbiam tom'a.Oglądaliśmy filmy do godziny 1 w nocy.Wyłączyłam telewizor i poszłam na górę.Tom dziś nie spał ze mną.Bardzo szybko zasnęłam.Spałam bez przerwy do rana...
___________________________________

open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz