Wstałam rano i poszłam na śniadanie. Robił je bill .Dziś mieliśmy w nowym domu robić salon .Po śniadaniu poszłam się ubrać .
Oto co ubrałam:
Mieliśmy się przeprowadzić w czerwcu lub lipcu .Aktualnie jest już maj.Cały czas się zastanawiam nad adopcją pieska.Uznałam ,że spełnie marzenia bill'a .Bardzo go kocham i chcę żeby się jego marzenie spełniło.Szczerze nie mogę się doczekać ,aż się przeprowadzimy .Boże ,ale ten czas szybko leci.Zaraz będzie lato i będę rok należeć do zespołu.Mój tata wraca jutro do domu.Gdy się ubrałam uznałam ,że poczytam sobie książkę.Nadszedł czas na obiad.Ogólnie to zostało nam zrobić właśnie salon i pokoje.Obiad był prze pyszny.W zasadzie to odrazu po obiedzie poszłam spakować torebkę i wyszłam z domu.Teraz wam pokaże jak będzie on wyglądać.O tak:
Nam się bardzo podoba .Siedzieliśmy tam gdzieś do godziny 20.Przynajmniej wszystko zrobiliśmy .No czyli teraz tylko jeszcze mój pokój i bill'a.Zamknęłam drzwi bardzo szybko.Nie wiem dla czego.Cały czas zastanawiam się kiedy mu powiedzieć ,że będzie miał pieska.Albo niech ma niespodziankę.Szczerze nie wiem.Wróciliśmy do domu.Wreszcie zastanowiłam się i jutro zadzwonie do schroniska.Aktualnie sprzątam pokój.Nadszedł czas na kolację.Po kolacji poszłam się umyć i spać.No tak nie do końca , bo jeszcze oglądałam filmy..
Bill:
Wstałem rano , dziś mieliśmy iść robić salon.Strasznie nie mogłem się doczekać ,aż tam zamieszkamy.Cały czas myślałem o tym piesku ze schroniska.Szczerze to nie wiem czy dał bym radę się nim zaopiekować.W naszym nowym domu byliśmy do godziny 20.Aktualnie do zrobienia zostały nam tylko 2 pokoje.Wróciłem do domu.Maja odrazu poszła sprzątać nasz pokój.Ja tego nie robiłem , bo miałem rozmowę przez telefon z naszym studiem.Nadszedł czas na kolacje.Po kolacji poszedłem się umyć i do godziny 1 w nocy oglądałem filmy z Mają dopóki nie zasnęłem...
___________________________________
Miłego czytania.😍😘❤💕:)
___________________________________
CZYTASZ
open my eyes\\ tom kaulitz
Novela JuvenilObowiada o Maji, która wzięła udział w kastingu organizowanym przez niemiecki zespół Tokio hotel.