★Dom★

49 1 2
                                    

Dzisiaj mieliśmy iść obejrzeć nasz dom.Wstałam rano i poszłam zjeść śniadanie.Spotkanie z panem mieliśmy o godzinie 11.W zasadzie to odrazu po śniadaniu poszłam się ubrać i wyszłam z domu.
Oto co ubrałam:

Wiedziałam ,że możemy zastać tam tylko beton

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wiedziałam ,że możemy zastać tam tylko beton .I tak byłam mega szczęśliwa.Jutro miałam iść na noc do Zuzi .Weszliśmy do środka .Miałam racje ,ale były pomalowane ściany w naszych pokojach.No jeszcze były płytki i panele na podłodze.
★Rozmowa ★
Bill & właściciel:
- Dzień dobry.
- Cześć cieszę się,że chcecie kupić ten dom.
- my też się cieszymy.
- to super jak widzicie nie ma prawie tutaj nic .
- wiem ,ale nam to nie przeszkadza .Jak narazie mamy gdzie mieszkać.
- ooo fajnie to teraz was oprowadzę.
- dobrze...
W sumie to fajnie ,że możemy sobie urządzić .Dom miał dwa piętra.U góry były sypialnie i łazienka , a na dole kuchnia z salonem i łazienka.Jeszcze mieliśmy taras i dosyć duży ogród .Może nie duży ,bo  ma kształt prostokąta.Wyszliśmy z domu i porzegnaliśmy się z właścicielem.W piątek mieliśmy zapłacić.Teraz wam pokaże jak wygląda dom ,gdy się z niego wyjdzie.
O właśnie tak wygląda:

Naszym zdaniem jest dosyć ładny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Naszym zdaniem jest dosyć ładny.Wróciliśmy do domu .Czekał już tam na nas mój ojciec z obiadem.Tylko zrobił jedzenie z mięsem ,a bill od miesiąca jest wegetarianinem.Oczywiście je np.burgery ,ale zawsze bierzę obcje wegetariańską.
- proszę pana jest jeden problem ...
- jaki?
- ja nie jem mięsa.
- aha dobrze następnym razem zrobię dla ciebie bez.
- dobrze dziękuje.
Zjadłam wszystko ze smakiem i poszłam do pokoju.Gdy do niego weszłam otworzyłam okno.Nagle bill wszedł do pokoju.Wszedł tak cicho ,że go nie usłyszałam.Siedziałam wtedy przy biurku.Bill podszedł po cichu i mnie objął .
- boże nie strasz mnie.
- ojej przepraszam .
- nic się nie stało hahaaa.
- Chodź do mojego pokoju .
- okej.
Okazało się ,że chce sobie po prostu pogadać.Siedziałam z nim na łóżku.Rozmawialiśmy dosyć długo .Po 30 minutowej rozmowie zaczęliśmy rysować.Przyszedł czas na kolacje.Gdy zjadłam kolację poszłam do pokoju i siedziałam na telefonie.Do mojego pokoju przyszedł tom i bill.Chcieli obejrzeć jakiś film .I oglądaliśmy go .Dokładnie to połowe bo zasnęłam razem z chłopakami .Tak spaliśmy do rana...





open my eyes\\ tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz