Cześć 😁
Jak się macie, kochani? Działo się u Was ostatnio coś ciekawego? Bo chwilę się nie widzieliśmy, prawda? Planowałam wrócić dużo szybciej, ale... plany trochę rozciągnęły się w czasie i jak to w życiu bywa, nie miałam czasu na pisanie historii Stelli i Gabriela, a potem na dokładkę zepsuł mi się laptop. Serio. Jestem po prostu bardzo pechową osobą. JEDNAK powoli wracam na wattpad więc...
Tęskniliście trochę za ciocią Darią? 😇
THE LOVE BETWEEN US - taki właśnie będzie tytuł kontynuacji losów Gabriela i Stelli.
Opis:
Ona oddała mu serce, ale on wciąż nie potrafił wyrzucić ze swojego innej dziewczyny.
Kiedy Stella zaczyna wierzyć, że jej związek z Gabrielem pokonał już wszystkie przeszkody i przegnał dzielące ich dotąd sekrety, niespodziewanie do życia Gabriela powraca Lucy. Jego pierwsza miłość.
Okazuje się, że zarówno ona jak i Gabriel zataili jeszcze wiele wspólnych tajemnic. Tajemnic, które sprawiają, że Stella zaczyna zastanawiać się, czy uczucie, jakie połączyło ją z Gabrielem kiedykolwiek było prawdziwe.
Wie natomiast jedno. Musi ostatecznie rozprawić się z demonami własnej przeszłości i zacząć żyć od nowa.
Czy jednak Gabriel pozwoli jej tak po prostu odejść?
*________________*
I co Wy na to? Jesteście podekscytowani tą częścią? W kontynuacji wydarzy się... WIELE rzeczy 😂
Miałam jeszcze chwilę zaczekać z publikowaniem TLBU, bo wciąż pracuję nad tą książką i tak naprawdę dopiero teraz mam więcej czasu, ale Wy się niecierpliwicie i ja w sumie też! Jak zwykle jestem bardzo ciekawa Waszych wrażeń😎 😍
Pewnie chcecie wiedzieć, kiedy zacznę wrzucać rozdziały? Może jeszcze dziś coś dodam, a może w weekend. Wiem, że wyczekiwaliście tego momentu, bo słowo daję, w życiu nie dostałam tylu wiadomości i pytań o kontynuację. Znajdujecie mnie wszędzie - na instagramie, na facebooku, zasypywaliście mi tablicę na wattpadzie 😂 💖 A co niektórzy grożą mi, że mnie znajdą, jeśli nie będzie kontynuacji!
Tak więc będzie, jeśli ktoś musi odświeżyć sobie THBU przed ciągiem dalszym, teraz jest dobry czas 😁
Do następnego!
CZYTASZ
THE LOVE BETWEEN US | Zakończone
Teen FictionOna oddała mu serce, ale on wciąż nie potrafił wyrzucić ze swojego innej dziewczyny. Kiedy Stella zaczyna wierzyć, że jej związek z Gabrielem pokonał już wszystkie przeszkody i przegnał dzielące ich dotąd sekrety, niespodziewanie do życia Gabriel...