Perspektywa Newtona
To co się dzieje. To trochę mnie denerwuje. Dlatego też uznałem, że zaatakuję jedną wioskę aby móc się wyżyć. Gdy ci się pojawili to od razu przeniosłem nas w dane miejsce. Gdzie od razu zaczęliśmy wszystko niszczyć. Ale nie było słychać żadnych krzyków. Ale jakoś nie za bardzo się tym teraz przejmowałem. I cieszyłem się, że wszystko idzie zgodnie z moim planem. Ale tylko do czasu, ponieważ pojawili się autorzy.
Perspektywa Syriusza
Właśnie kończyłem zebranie i miałem wracać, z rodziną do domu. Gdy zabrzmiał alarm. A ja od razu wraz z innymi zrozumiałem o co chodzi i przeniosłem nas w dane miejsce. I od razu zacząłem walczyć z ludźmi Newtona. Ale nie trwało to zbyt długo, ponieważ połowa ludzi Newtona została schwytana. Dlatego też ten się ewakuował a ja wraz z innymi sprawdzałem straty. Jak się okazało, to jednak nie jest aż tak źle. Dlatego też przeniosłem się do posiadłości aby uspokoić męża. Co mi się od razu udało. A ja się cieszyłem z tego powodu. I od razu też poinformowałem o wszystkim swojego męża aby ten wiedział co się dzieje.
Perspektywa Severusa
Na prawdę się cieszę, że nic mu się nie stało, przecież się o niego martwiłem. Najmłodsi równie, ponieważ dali mi nawet w kość. Chyba wolałem jak Harrison był mały, ponieważ był wtedy cichy i grzeczny. Że nie raz wszyscy się zastanawiali czy aby na pewno jest naszym synem z powodu tego jak zachowywał się mój ukochany. A ja im się nie dziwiłem, ponieważ ja również.
Perspektywa Albusa
Na szczęście nie musiałem zbyt długo szukać młodzież, ponieważ ta szła do Wielkiej Sali na kolację. Dlatego też wyznałem im o co chodzi. A ci jakoś nie byli zaskoczeni z tego powodu. Ale co się dzisiaj i jak gdyby nigdy nic udali się na kolację. Aby udawać, że nic się nie dzieje. I to mu się jak zawsze udało. Ale co się dziwić jak można było się tego właśnie spodziewać
Perspektywa Harrisona
Jakoś z innymi nie jestem zaskoczony z powodu tego co się dzieje. Ale można było się tego właśnie spodziewać o jak gdyby nigdy nic zjadłem wraz z innymi kolację a później od razu poszedłem spać.