perspektywa Aresa
Dobrze wiedziałem, że ta wiadomość na pewno się spodoba moim rodzicom najbardziej mojemu nosicielowi. Ale można było się tego właśnie spodziewać. Gdy się pojawiłem to ci od razu już na mnie czekali. A ja wyznałem im o co chodzi. I moje przepuszczenia co do nosiciela się potwierdziły i wiedziałem jedno, że na pewno będzie wesoło. Gdy nosiciel zniknął to ojciec kazał mi się udać do mojego bliźniaka aby go o tym poinformować.
perspektywa Axela
Gdy ujrzałem brata to dobrze wiedziałem o co chodzi. I już się nie mogłem doczekać. Ale można było się tego właśnie spodziewać. Ale co się dziwić. Jak nigdy nic nie wiadomo. Ale co się dziwić. Gdy mój bliźniak zniknął to pojawił się moja ukochana i dobrze wiedziałem, że ta wszystko słyszała. I było na prawdę cudownie. Ale można było się tego spodziewać.
perspektywa Newtona
To wiadomość mi się na prawdę spodobała. I już zacząłem planować atak. Dobrze wiedząc, że mi się to na prawdę uda. I ci na dość długo to sobie zapamiętają. Ale to już zupełnie inna historia. Z tymi właśnie myślami od razu poszedłem spać.
perspektywa Gellerta
Dobrze wiem, że plany mojego ukochanego się nie uda. Ale co się dziwić. Jak nigdy nic nie wiadomo. I jedno wiem na pewno, że wraz z Aresem i Axelem będę miał jak zawsze dobry powód aby się na nim wyżyć. A ten nie będzie mógł z tym nic zrobić. Ale o to właśnie chodzi. I z tymi myślami zacząłem sprawdzać raporty i szło to nam na prawdę dobrze.