rozdział 69

3 0 0
                                    

perspektywa Axela

Gdy żegnałem się z żoną aby udać się do rodziców. To dobrze wiedziałem, że ta wiadomość na pewno się im spodoba. I jak się okazało to miałem rację. Gdy się u nich pojawiłem to ci akurat skończyli trening z paniami. A ja od razu im wyznałem o co chodzi, że ci planują w tą sobotę udać się do Hogsmeade. Po minie nosiciela dobrze wiedziałem, że ten na pewno przeprowadzi się atak który się nie uda. Ale to już zupełnie inna historia. I lepiej tego chyba nie komentować. Dlatego też za zgodą ojca udałem się do swojego bliźniaka aby go o tym poinformować. I gdy się u niego pojawiłem ten od razu się domyślił o co chodzi. I zapytał się tylko kiedy i gdy mu odpowiedziałem to wróciłem do domu. A ja wiedziałem jedno, że zapowiada się na prawdę ciekawa sobota. 


perspektywa Aresa

Gdy ujrzałem brata to dobrze wiedziałem o co chodzi i już się nie mogę doczekać soboty. Moje rozmyślenia przerwała moja kocica. Która była ciekawa co chciał mój bliźniak. I gdy się dowiedziała to widać było, że ta już nie może się doczekać tego co ma nadejść. I na pewno będzie wesoło. Ale to już zupełnie inna historia. Z tymi właśnie myślami udaliśmy się do sypialni gdzie mile spędziliśmy razem czas. I dobrze się bawiliśmy. Ale to już zupełnie inna historia. I z tymi właśnie myślami od razu zacząłem ją drażnić. I jedno wiem na pewno, że nie będziemy mogli się nudzić. 


perspektywa Newtona

Ta wiadomość na prawdę mi się spodobała. I już się nie mogę doczekać tego co będzie dalej. Ale jedno wiem na pewno, że będziemy się dobrze bawić. Z tymi myślami zacząłem wszystko planować. Dobrze wiedząc, że mój ukochany niczego się nie spodziewa. I będzie na pewno wesoło. Z tymi właśnie myślami od razu poszedłem spać. 


perspektywa Gellerta

Jakoś nie jestem zaskoczona tym co się dzieje dookoła. I jedno wiem na pewno, że już nie mogę się doczekać aż ukarzę męża. I jedno wiem na pewno, że będziemy się dobrze bawić. Z tymi właśni myślami od razu poszedłem sprawdzać raporty a później spać. 

Harrison Black część IIIWhere stories live. Discover now