perspektywa Ginny
Wraz z kuzynką miałam nadzieje, że dziadkowie może nam trochę odpuszczą w tym tygodniu. Ale jednak nie. I na dodatek otrzymaliśmy kilka klątw, ponieważ zaczęliśmy ze sobą rozmawiać. Ja na prawdę nie wiem czemu to nas spotyka. I chyba nie chcę tego wiedzieć. Gdy przestałam o tym myśleć to dalej ćwiczyłam. Ale na szczęście nie trwało to długo i gdy wróciłam do domu to od razu szczęśliwa poszłam spać.
perspektywa Lavender
Dobrze, że rodzice nas nie męczyli, ponieważ jak dobrze wiemy to nigdy nic nie wiadomo. Z tymi właśnie myślami od razu poszłam spać. Jedno wiem na pewno, że będziemy się dobrze bawić. Z tymi właśnie myślami od razu usnęłam.
perspektywa Newtona
Ja na prawdę umiem wszystko zrozumieć. Ale na prawdę nie wiem czemu do moich wnuczek nic nie dociera. I później są takie skutki jak widać. Ale tego na pewno się kiedyś dowiem. Gdy przestałem o tym myśleć to od razu poszedłem spać. Jedno wiem na pewno, że zapowiadają się dzięki nim na prawdę ciężkie wakacje. Na szczęście Dean i Seamus będą przychodzić tylko od poniedziałku do czwartku i w nagrodę jeszcze na trzy tygodni gdzieś mogą jechać. Nie muszą od razu wykorzystać wszystkie trzy tygodnie mogą co dwa tygodnie wyjechać gdzieś na tydzień. To będzie zależało od tego co zaplanowali dla nich ich rodzice.
perspektywa Gellerta
Jakoś nie jestem zaskoczony tym co się dzieje. Mój ukochany wraz z innymi na za dużo paniom pozwalał. I teraz ma za swoje. Wątpię aby te coś z tego zrozumiały. Ale nigdy nic nie wiadomo. I gdy przestałem o tym myśleć to od razu poszedłem spać. I jedno wiem na pewno, że chyba to mój ukochany zajmie się paniami z pytami myślami właśnie usnąłem.