YoonGi
Tak moc jsem ho miloval. Celých 10 let jsem za něj vše platil, upoval jsem mu ze svého vše co chtěl. Dokonce jsme se před 2 měsíci vzali, tak proč tohle udělal, poslední co jsem viděl než jsem opustil tento svět, byl jeho a mého nejlepšího kamaráda vysmátý obličej. Vzdalovali se z hořícího pokoje, a já svázaný ležel na posteli v onom hořícím pokoji. Slzy smáčeli mou tvář a poslední výkřiky o pomoc nikdo neslyšel. Pak už jsem však zavřel své oči.
S trhnutím jsem se probudil. Lapal jsem po dechu, a rozhlížel jsem se kolem sebe. Ležel jsem ve svém pokoji. Co se to tu děje, vždyť jsem zemřel? Vzal jsem telefon ze stolku a podíval jsem se na čas. 22.10.2023 to je dva týdny před udáváním cen a tím oznámení zásnub. Cestoval jsem v čase? Vstal jsem z postele a začal jsem se oblékat. V obýváku byl on. Rozešel se ke mě, ale já ho nenechal se mě dotknout. Oblékl jsem se a vydal se do studia, kde ještě musím udělat pár úprav na albu. Nehodlal jsem se vrátit domů, proto jsem co nejvíce času trávil ve studiu. Ale nedělal jsem jen na hudbě, přemýšlel jsem i jak to udělám abych se jim pomstil. TaeMin a MinHo si zaslouží trpět, když mě mohli zabít. Pomstím se jim, udělali mnoho špatných věcí.
Jsem tu již týden, dnes ale bylo něco jinak. Můj šéf, byl v práci. Kim SeokJin, majitel této společnosti. Je to celkem fajn chlap. Ještě k tomu dnes měla být i nějaká oslava, nikdy tam nechodím, ale rozhodl jsem se jít. Proto jsem se domů skočil převléci, a pak už jsem vyrazil.
,,Oh pane Mine vy jste přišel.'' řekl pan Kim. ,,Měl jsem náladu přijít.'' řekl jsem a pozvedl k němu skleničku aby jsme si přiťukli. Pak už jsme spolu pili celí večer. Byl jsem již dost opilí a potácel jsem se cetou pryč. ,,Počkejte hodím vás domů.'' ,,Nejdu domů.'' řekl jsem opile. On mě potom chytl a někam vedl. Dal mě do auta, a pak mě někam vezl. Nakonec mě vytáhl z auta a někam mě vedl. Vedl mě do krásného bytu, shodil mě na postel a chtěl odejít, ale já ho chytl za ruku a stáhl ho na sebe. Pak jsme se neudržel a začal ho líbat. On nás nakonec přetočil. Více si už nepamatuji. Ráno jsem se probudil s bolestí hlavy, nahý a schoulený vedle pana Kima. Vyděsilo mě to. Nakonec jsem se však usmál, tohle mi přeci jen hraje do karet.
Vstal jsem z postele, oblékl jsem na sebe boxerky a jeho košili a rozešel jsem se do kuchyně. Podíval jsem se po surovinách a začal dělat snídani. Lehce jsem si pobrukoval a nevnímal svět okolo sebe, když jsem ucítil ruce na svých bocích. Lehce jsem se polekal, ale pak jsem k němu stočil hlavu a usmál se. Upřímně je sexy, a ještě to vrabčí hnízdo a nahá hruď. Musel jsem si skousnout ret. ,,Dáš si kafe?'' optal jsem se ho a on kývl hlavou. Tak jsem udělal ještě dvě kafe a dal snídani na stůl. ,,Čekal jsem že hned zmizíš, ale ty mi děláš snídani.'' řekl a já se na něj podíval. ,,Klidně odejdu jestli ti tu vadím.'' řekl jsem. ,,Ne tak jsem to nemyslel.'' řekl jen. ,,V klidu. Ve skutečnosti jsem odejít chtěl, ale pak jsem si řekl že nemám důvod odejít. Včerejšek nikdy nezapomenu a vlastně ani nechci zapomenout. Pokud však ty chceš.'' řekl jsem s dávkou zklamání. ,,Nechci byla to ta nejlepší noc, ale myslel jsem že jsi zadaný.'' ,,Řekněme že jsem ale už dlouho již nebudu.'' řekl jsem. ,,Jak to myslíš?'' ,,Když ti něco řeknu slib že mi uvěříš a nebudeš vyšilovat.'' řekl jsem a on jen kývl.
,,Možná to bude znít šíleně, ale již jednou jsem zemřel. Zabil mě můj nejlepší kamarád s přítelem. Svázali mě a zapálili pokoj. Poslední co jsem slyšel byl jejich nechutný smích.'' pak jsem se probudil. Vím co se stanem v budoucnu a nechci aby se to opakovalo. Možná si řekneš že jsem tě kvůli tomu využil, ale ne, včerejšek byl kvůli alkoholu, ale už déle jsi se mi líbil i v mém minulém životě jsem po tobě pokukoval. Ale byl jsem zadaný a myslel jsem že ho miluji tak jsem tomu nevěnoval pozornost. Ale včerejšek včerejšek bylo něco, co jsem ještě nikdy nezažil. Bylo to krásné, a nikdy na to nezapomenu. Mysli si o mě co chceš vykřič na mě co chceš, ale je to pravda.'' řekl jsem mu. Cítil jsem slzy v očích ale nenechal jsem je vytéci. Podíval jsem se na něj. Koukal na mě šokovaně, ale i pochopení tam bylo.
,,Ano zní to šíleně, ale vlastně je to pochopitelné, i když cestování v čase a znovuzrození je lehce šílené. Ale věřím ti a chci ti pomoci aby se to neopaovalo, když budeš něco chtít stačí říci. A včerejšek, ano byl úžasný a já upřímně taky se mi dost líbíš. Ale myslím že nejdříve by jsme se měli poznat, než něco začneme, ale myslím že by jsme to spolu mohli zkusit co myslíš.'' řekl mi a já se na něj s úsměvem podíval. Zvedl jsem se od stolu a rozešel jsem se k němu. Sedl jsem si na něj obkročmo a políbil jsem ho. Pak už jsme ale museli jít do práce.
Se SeokJinem, jsme spolu byli pořád. Seznamovali jsme se, trávili jsme spolu čas, užívali si, a já se do něj více a více zamilovával. Skládání hudby šlo lehce. A mi dva jsme se těšili na předávání cen. Samozřejmně jsem věděl že získám cenu, ale jemu jsem to neříkal, aby měl překvapení.
A ceny jsou zde. Se SeokJinem máme na sobě obleky a čekáme vyhlašování. Je tu i TaeMin a MinHo. Potkaly jsme je na chodbě kde jsme předstírali jen šéfa a podřízeného. Musel jsem si sednout vedle TaeMina, jelikož je můj ,přítel'. Ale to se zachvíli změní. Když vyhlásli mě jako výherce a měla přijít i ta paráda čekal jsem. Video co jsme se SeokJinem proti těm dvoum připravili jsme dali do střižny a oni čekali na signál. Pak vše začalo. ,,Lásko vezmeš si mě?'' optal se mě a já řekl dané slovo, a video se spustilo. Předstírané zrazení na mé tváři a překvapené tváře všech. ,,Po tomhle tě už nikdy nechci vidět, zakřičel jsem na něj, a ,,utekl'' ze sálu. A tím skončila moje muka. Mohl jsem být šťastný se SeokJinem. Měl jsem druhou šanci a té jsem si vážil a nevzdal jsem se jí. Nikdo by neměl vzdávat druhé šance, pokud je dostanou, protože další už nemusí přijít. Važme si toho co máme a toho co dostaneme.