말없는 사랑

18 3 0
                                    

Park Jimin byl vždy jiný. Mladý chlapec se narodil němý, nebyl schopen mluvit ani verbálně komunikovat s okolím. Naučil se znakový jazyk a dokázal si zapsat své myšlenky, ale pro jeho okolí bylo stále těžké mu rozumět. To z něj udělalo snadný cíl pro tyrany v jeho nové škole.Když Jimin první den v nové škole procházel chodbami, cítil pohledy a šepot svých spolužáků. Snažil se držet hlavu skloněnou a soustředit se na nalezení své třídy, ale bylo těžké necítit tíhu jejich úsudku.Když konečně dorazil do své třídy, zhluboka se nadechl a vešel dovnitř. Učitel ho uvedl do třídy, vysvětlil mu jeho postižení a požádal ostatní studenty, aby s ním měli pochopení a trpělivost. Ale Jimin už v jejich očích viděl skepticismus a pohrdání.Jak den pokračoval, Jimin se snažil najít přátele a zapadnout, ale nebylo to k ničemu. Jeho postižení se zdálo být bariérou, kterou nebylo možné prolomit. Ostatní studenti se mu vyhýbali, šeptali mu za zády a někteří ho dokonce šikanovali.Jimin se cítil osamělejší než kdy jindy, když seděl v jídelně, jeho oběd nedotčený, když pozoroval ostatní studenty, jak se smějí a mluví spolu. Cítil se jako outsider, jako by nikdy doopravdy nepatřil.Ale netušil, že je tu někdo, kdo ho zpovzdálí sleduje, někdo, kdo všechno změní.           Kim SeokJin byl playboy školy. Se svým okouzlujícím úsměvem a uhlazenými slovy neměl problém získat dívku, kterou chtěl. Byl oblíbený, dobře vypadající a měl pověst lamače srdcí.Ale hluboko uvnitř byl SeokJin osamělý. Nikdy nikoho doopravdy nepustil dovnitř, své srdce vždy střežil za fasádou sebevědomí a flirtování. Hledal něco skutečného, něco opravdového, ale nevěděl, kde to najít.Tedy dokud neuviděl Jimina, jak sedí sám v jídelně a v očích má výraz osamělosti a smutku. Něco na tom chlapci tahalo SeokJina za srdce, přimělo ho to natáhnout ruku a prorazit zdi, které kolem sebe postavil.SeokJin pozoroval Jimina celé dny a všiml si, jak se rozsvítí, kdykoli poslouchá hudbu nebo tančí. Viděl vášeň a radost v Jiminových pohybech, ve způsobu, jakým se vyjadřoval prostřednictvím hudby.SeokJin věděl, že musí poznat Jimina, aby zjistil více o tajemném chlapci, který se zdál být tolik schovaný za jeho mlčením. Ale pustil by ho Jimin dovnitř? A mohl SeokJin skutečně prolomit bariéry, které je oddělovaly?Jednoho dne, když Jimin seděl sám na školním dvoře, ztracený ve svém vlastním světě hudby, k němu SeokJin přistoupil. Jimin překvapeně vzhlédl, oči se mu rozšířily, když uviděl oblíbeného playboye stát před ním.SeokJin se vřele usmál a napřáhl ruku, což bylo tiché pozvání pro Jimina, aby se k němu připojil. Jimin na okamžik zaváhal, nebyl si jistý, co po něm SeokJin chce. Ale něco v SeokJinových očích ho přimělo k tomu, aby mu věřil, chtěl riskovat.Společně poslouchali hudbu, která hrála v Jiminově telefonu, rytmus pulzoval vzduchem, jak se oba pohupovali do rytmu. SeokJin s úžasem sledoval, jak Jimin tančí, jeho pohyby jsou plynulé a ladné, oči mu září emocemi.Jimin měl poprvé pocit, že je skutečně vidět, jako by někdo rozuměl jeho jazyku hudby a tance. SeokJin ho nesoudil ani si z něj nedělal legraci, ale místo toho přijal Jiminovu jedinečnost a oslavoval ji.Jak spolu trávili více času, Jimin zjistil, že se otevírá SeokJinovi způsobem, který nikdy neměl s nikým jiným. Komunikovali prostřednictvím hudby a tance, sdíleli spojení, které přesahovalo slova a znakový jazyk.Ale jak jejich pouto sílilo, Jimin se nemohl ubránit otázce, jestli byly SeokJinovy úmysly skutečné, nebo jestli jen hrál hru jako se všemi ostatními dívkami ve škole. Mohl ho SeokJin skutečně milovat takového, jaký byl, nebo by mu zlomil srdce jako tolik jiných předtím?Jak se vztah Jimina a SeokJina prohluboval, Jimin si nemohl pomoct a charismatickému playboyi propadl. SeokJin ho dokázal přimět, aby se cítil výjimečný, aby uvěřil, že je hoden lásky a přijetí.Ale jak se po škole šířily šeptandy a zvěsti, Jimin nemohl ignorovat pochybnosti a obavy, které se mu vkrádaly do mysli. Měl o něj SeokJin skutečný zájem, nebo ho jen využíval pro své vlastní potěšení?Jednoho dne, když Jimin procházel chodbami, zaslechl skupinku dívek mluvit o SeokJinovi a jeho pověsti lamače srdcí. Smáli se a škádlili jeden druhého, aniž by si byli vědomi bolesti, kterou Jiminovi způsobují.Zlomený a zmatený Jimin konfrontoval SeokJina a zeptal se ho, jestli je jejich vztah skutečný, nebo je to jen hra. SeokJin se zatvářil, oči plné lítosti, jak se to snažil vysvětlit.„Nechtěl jsem ti ublíži, Jimine," zašeptal SeokJin a jeho hlas byl plný upřímných emocí. "Opravdu mi na tobě záleží víc, než si dokážeš představit. Ale bojím se, že si ublížím, že se otevřu a pustím někoho dovnitř."Jimina zabolelo srdce při SeokJinových slovech, jeho vlastní strach a nejistota bublaly na povrch. Nevěděl, jestli může znovu důvěřovat SeokJinovi, jestli se dokáže nechat zranit a otevřít se někomu, kdo má moc zlomit jeho srdce.Po dnech ticha a vzdálenosti mezi nimi se Jimin a SeokJin znovu ocitli tváří v tvář na školním dvoře. Napětí mezi nimi bylo hmatatelné, nevyřčená slova se vznášela ve vzduchu jako těžký mrak.Jimin se zhluboka nadechl a natáhl se k SeokJinovi, jeho oči prosily o pochopení a odpuštění. SeokJin se na něj podíval a jeho výraz změkl, když vzal Jiminovu ruku do své."Omlouvám se, Jimine," zašeptal SeokJin a jeho hlas byl syrový emocemi. "Nikdy jsem ti nechtěl ublížit, abych tě přiměl pochybovat o mých citech k tobě. Záleží mi na tobě víc než na cokoli jiném a chci to mezi námi napravit."Jimin přikývl a srdce mu bušilo nadějí a touhou. Chtěl věřit, že to SeokJin myslí upřímně, že mu na něm opravdu záleží a chce být s ním. Nemohl popřít tah, který cítil k playboyovi, spojení, které se mezi nimi vytvořilo.Společně seděli mlčky a tíha jejich nevyřčených slov mezi nimi visela. Ale jak slunce zapadalo a svět kolem nich potemněl, Jimin cítil, jak ho zaplavuje mír a přijetí.Věděl, že jejich cesta nebude snadná, že budou muset čelit překážkám a výzvám. Ale se SeokJinem po svém boku měl pocit, že by mohl dobýt cokoli, jako by mohl být konečně viděn a pochopen takový, kým skutečně je.Jak vztah Jimina a SeokJina vzkvétal a rostl, čelili výzvám a překážkám, které testovaly jejich pouto. Ale přes to všechno stáli jeden při druhém, podporovali se a milovali se bezpodmínečně.SeokJin si udělal čas, aby se naučil znakovou řeč a komunikoval s Jiminem novými způsoby, čímž mu ukázal, že je ochoten vynaložit úsilí, aby mu skutečně porozuměl. Jimin se zase otevřel SeokJinovi způsoby, které nikdy předtím neudělal, a důvěřoval mu srdcem a duší.Jejich láska překonala slova a bariéry a vytvořila spojení, které bylo hlubší a smysluplnější než cokoli z nich, co kdy předtím zažili. Tancovali přes vrcholy a pády života, nacházeli útěchu a sílu ve vzájemném náručí.A když spolu stáli ruku v ruce, tváří v tvář světu, Jimin věděl, že konečně našel někoho, kdo ho miluje takového, jaký je, postižení a všechno. SeokJin mu ukázal, že skutečná láska nepotřebuje slova k vyjádření, že hudba a tanec dokážou vypovídat způsobem, jakým slova nikdy nemohou.A jak tančili pod měsíčním světlem, jejich srdce tloukla jako jedno, Jimin měl pocit, že konečně našel své místo na světě, jeho hlas slyšel a rozuměl jedinému člověku, na kterém opravdu záleželo.Společně stáli pevně, svědectví o síle lásky a přijetí, dokazující, že skutečné spojení dokáže překonat jakoukoli překážku na cestě. A jak tančili do noci, jejich srdce byla naplněna radostí a vděčností, Jimin věděl, že konečně našel svůj domov v SeokJinově náručí.

OneShoot 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat