Evetttt arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba ve hayırlı ramazanlar. Zor geçen bir yılın en hayırlı ayındayız. Kaçınız oruç tutuyor bilmiyorum ama Allah kabul etsin.
Sizi bilmem ama ben çok zorlanıyorum yaNeyse , size biraz kurgudan bahsetmeme izin verin. Aslında açıklama kısmında konuyu anladığınıza eminim ama yine de ilk bölüm biraz kitabımdan ve karekterlerden bahsetmeliyim.
Açıkçası sadece can sıkıntısından ve bu tür kitapların hepsini okuduğum için bir tanede neden ben yazmıyorum diye sordum kendime ve olumsuz bir cevabım olmadığından yazmaya karar verdim. Umarım öylesine yazdığım bir kitapta eğlenmeyi ve eğlendirmeyi başarabilirim.
Karekterlere geçelim mi ? Bence geçelim.
&
√ Elif Ada Görenli. ( Alpaydın )
* 17 yaşında ama 18 olmasına 5 ay var. ( yaşımı sorma hiç, yaşayamadım ki jsjsjsjs )*Tıp okumak istiyor. Bu yüzden dört bir elle derslerine asılmıştır.
* Soğuk bir tiptir. Pek arkadaşı olduğu söylenemez , tek arkadaşı Emir.
* Şiir yazar. Okumaya bayılır. Kitap okur.
* Özel bir kolejde burslu olarak okuyor , fazlasıyla zeki ve çalışkan bir kız. Kendi içinde yaratığı bir disiplin var ve asla ideallerinden vazgeçmez. Konfor alanına kimseyi alma niyetinde değildir. Tek gayesi kendi ayaklarının üzerinde durup , bir hayat kurmak.
* Duygusal bir tip değildir. İçten içe kırılsa da dışarıya yansıtmama taraftarıdır. Bu yüzden çoğu şeyi espiye veya dalgaya alır.
* Temas sevmez , kalabalık sevmez , gürültü sevmez , kavga dövüş sevmez , ilgi odağı olmayı sevmez , küfür edilmesinden rahatsız olur , boş durmayı sevmez , her dakika ders çalışmayı ister , yemek yemeği sevmez , çikolata sevmez , kırmızı et yemeği tercih etmez, yemek yerken konuşulmasın dan nefret eder , takıntılı derecede yemeğin hijyenik olmasına özen gösteriri ki herkesin yaptığı yemeği de yemez.
( Huysuz dedemi yazdım galiba. Oruçta babama yüklenen hiçbir şeyi sevmeme güncellemesi. Hsjsjsjsj )
* Ailesine belli etmese de -ki bu içine kapanık karakterinden kaynaklı - onlara değer verir ve onlar için yapamayacağı şey yoktur.
* Alerjisi falan yok , hastalığı da yok , turp gibi maşallah. Ama bolcana içten içe büyüyen bir özgüveni var.
* Kardeşi Ali Berk için herşeyi yapabilir.
(İçerde Azrail, dışarda abladır. Heyt be alem abla görsün. )Sıra babaya gelmiştir.
√ Yavuz Alpaydın (Gerçek baba )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elif Ada Alpaydın
Teen FictionBilinenin dışında gerçek aile kurgusudur. #Gerçekailem açıklama yok arkadaşlar. zaten hepiniz konuya hakimsiniz diye düşünüyorum. Bu tür kitapların içeriği genelikle hep aynıdır. Bir tanede ben yazayım dedim çünkü neden olmasın ? Yüzeysel olarak ge...